Annons:
Etiketthealing
Läst 6051 ggr
Ians
2012-03-18 12:43

Allmän Healing grupp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bestämt mig för att köra den allmäna grupphealingen på tidagkvällar istället…onsdagar blir lite knövligt emellanåt för att jag jobbar..

Så för att få kontinuitet i det så byter jag dag till Tisdagar kl 21.. De som vill kan hänga på o de som vill ha healing  är välkomna oxå..

kl 20.45 går jag in o kollar varje tisdag vilka som anmält sig o vilka som är med…så det räcker om man anmäler sig innan dess.

skriv en noterning i tråden här så jag vet vilka som är med o vilka som vill ha lite styrka i vardagen… Och så de andra som är med o skickar oxå ser vilka som önskar lite healing…så blir det extra effektfullt när fler skickar. Flört

ni behöver inte berätta vad det gäller exakt ,  om ni inte vill…bara att ni behöver lite healing.

Däremot kan…..

De som har tillgång till låsta kan skriva det där…o de som inte är "betrodda" med det kan skicka mig ett pm som vanligt!…om det är något speciellt ni vill att jag fokuserar på…

Kram

Annons:
Elpida
2012-03-19 13:26
#1

Jag försöker hänga på och skickar så många tisdagar jag bara kan. Behöver få lite kontinuitet i healingen igen!

Bra initiativ Ians!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
2012-03-19 19:05
#2

Behöver också healing och hänger på och skickar när jag kan.

Ians
2012-03-19 19:08
#3

Härligt! Då är vi några stycken redan som vill ge o få! Gött!Kyss

MaMaMade
2012-03-19 22:23
#4

Kan inte ge men vill gärna få. Kan iaf snacka lite extra med gänget om att bistå er godingar! Glad Kyss

mayolica
2012-03-19 22:36
#5

jag skulle behöva  lite healing,,kan vara med o ge oxå Glad

~ mayolica ~

shigne
2012-03-20 08:24
#6

Jag är med och ger - inte direkt kl 21, det blir en aningen senare…..kanske 10 min

Annons:
Ians
2012-03-20 11:56
#7

Går så bra så! Shigne …kollar in vid kl 20.45 som sagt o skriver en lista på de som vill ha lite healing !Glad

Isa56
2012-03-20 18:13
#8

Jag kan tyvärr inte ge healing. Men vill tacksamt få för min högersidan  vid korsryggen som tjurar lite. Kyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

abbis
2012-03-20 18:27
#9

Tar tacksamt emot och sänder mina tankar till er så gott jag kan..

Hostan är värst*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

MaMaMade
2012-03-20 20:17
#10

Är fortfarande på…ilar vidare så jag hinner bli klar tills kl 21! Kyss

Ians
2012-03-20 20:28
#11

Själv vill jag ha lite healing för mitt knä som bråkar med mig fortfarande…om ni vill skicka lite till det…

Ians
2012-03-20 20:53
#12

Japp då kör vi snart

Toyan, Mama, Mayolica,Abbis, Isa56, jag o en arbetskamrat Elisabeth Hultborn vill ha lite krafter i vardagen…

Elpida har inte bett om det specieltt men skickar lite till henne också

kram på Er

Elpida
2012-03-20 21:05
#13

Jag är med och skickar om en kvart själv.. lite sen med barnenSkäms

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Elpida
2012-03-20 21:56
#14

Så fint!

Satt i en ring med er på en blomsteräng ikväll. Några små upplevelser är att:

Mayolica behövde en bubbla just nu, känns som att det är mycket energier som arbetar runt dig nu.Kyss

Mama - får till mig att du ska skratta mer. Skratt är förlösande, ta dig ur skalet och lev ända in i hjärtat. Kyss

Isa, varm och fin energi. Killade i hälen och ryggen. Svårt att avgöra när jag får healing själv samtidigt. Glad

Abbis, har "rört runt" i huvudet och bröstet. Det enda jag ser är att det kommer små blomsporer ur dig när jag försöker blåsa ren dig. Gud vad knäppt det låter men så såg det ut.ObestämdTungan ute

Ians, körde runt i knät på dig…Kyss

Hade två stycken till vid min sida och kunde först inte avgöra vilka det var. Den ena visade sig vare Shigne efter en stund och nu efteråt förstår jag att det var Toyan som var den andra.Glad

Shigne - du goa tös - dig ville jag bara bära fram. Kyss

Ingen speciell känning hos Elisabeth, bara massor av ljus.

Jag tackar så mycket för healingen och det killade runt i kroppen och kändes gott!!!Kyss Burrade både i ryggen och fötterna.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

shigne
2012-03-20 22:08
#15

Tackar för en fin kväll….

Har rensat och rensat och rensat - fryser och har ont i halsen!

Hade lite svårt med koncentrationen, men jag har rensat och fejat. Just nu känner jag ont i hals och bröst! Hö knä känns som en stor fotboll… Jag blev så frusen, så nu ska jag in i varm dusch och sen krypa ner o sussa!

mayolica
2012-03-20 22:45
#16

Tack för healingen.

#14 Ja Elpida…jag behövde verkligen en bubbla.

Jag blev lite störd och ficik svårt att fokusera,så det tog lite tid innan jag fick kontakt med healingenerrgin.

~ mayolica ~

MaMaMade
2012-03-20 22:59
#17

Tack tack töser!

Hade lite svårt att komma till ro, fick myrkrypningar med jämna mellanrum i början. Tror dock att kisse kände av för han var ovanligt slapp o kurrig ikväll, låg inte i sin vanliga position o blev som…annars…några ggr.

Vi hade strandparty ikväll…vi alla runt en lägereld på stranden vid havet. Det var kolsvart ute men med ett sammetspupur-aktigt sken, svårt att beskriva, tindrande stjärnor…alla var pigga o mådde bra, mkt skratt. Hade lite svårt att formulera mig för ett snack så jag gjorde en såpbubbla runtomkring oss istället…som min bekant beskrivit för mig när vi hade "äta hoocha"-övningarna förut.

Sög ur ev "dimmigheter" o gav den till Moder Jord…har aldrig sett det så klart förut. Kisse ville vara med o hoppade in i bubblan över en trädstock o satte sig för att tvätta sig med tassen. Hundarna var dock nöjda som det var o sprang omkring utanför o lekte.

Gullenillan F var den jag "såg" bäst…vi hade mkt trevligt i ingen mådde dåligt. Sedan fick jag bara lov att bryta o sedan vakenslumrade jag plötsligt in - *skööönt*! Glad

Detta var "vår sång" ikväll: http://www.youtube.com/watch?v=E2C2gaKvT0k

Elpida: det har varit mkt de senaste v o jag har kännt hur det låst sig kring detta med att slappna av. Meditationsövningen o tredje ögat-övningen har inte gått bra…

abbis
2012-03-21 00:49
#18

tack snälla..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2012-03-21 10:21
#19

Tusen tack allla goa som skickade o alla goa som var med…..

Jag kände hur det blev varmt i hela kroppen …inte feber Flört o hur ni var med i tankar o energier!

En otrolig värme i händerna…dessa kvällar är magiska!

Tack Tack Tack!

Toyan
2012-03-21 15:59
#20

Tack för healingen igår alla goingar,mitt skulderblad känns mycket bättre idagGlad

Två arbetskamrater  och 3 andra jag känner har drabbats av cancer och 2 andra har avlidit.

#14 Elpida..du kände nog att jag behövde vara nära en healingkälla igår.

Annons:
Isa56
2012-03-21 16:21
#21

Tackar niger och bockar. Kyss En fin upplevelse fick jag. Nu vet jag inte riktigt hur man gör, men jag la mig och slappnade av.

Först tänkte jag att nu öppnar jag mig för healingen och tar tacksamt emot den. Sen tänkte jag på Ians förkylning och hoppades att den snart skulle ge med sig. Jag upplevde typ vibrationer och värme i korsryggen som var så behaglig. Och lite konstigt så vibrarade det i vänster ankel ner i foten också. Idag har jag mått väldigt bra, även om jag också varit väldigt sömnig, frånsett imorse då jag var tung i huvudet och snuvig.

Tack igen ni goa. Kram Skrattande

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Ians
2012-03-21 16:31
#22

Har du ngn kota som ligger fel i ryggen Isa….fick en känsla av att du skall isf luta dig åt andra hållet så långt du kan….

Dvs du står lite brett isär med benen o låter handen på vä sida glida ner mot knät så långt du kan……så att presset på den kotan försvinner på höger sida….

andas ut när du "glider neråt" stå så en stund andas normalt….. o återgå sakta till utgångs positionen…

en övning jag fick i huvudet under tiden jag skickade….

ischias nerven vill ju gärna bli lite klämder o då gäller det att kotorna får öppna sig på den sidan man har ont…och att krampen i muskulaturen släpper…

Isa56
2012-03-21 17:11
#23

Har jag inte tänkt på, men det är ju mycket möjligt. Tack för tipset Ians, ska genast prova.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
2012-03-22 10:24
#24

#21 Jamen då var det "jag" som var och killade dig i foten dåGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
2012-03-27 19:24
#25

Är med i kväll och tar även tacksamt emot, mina knän har börjat protestera mot att gå i trappor och v skulderblad behöver goa tankar.

shigne
2012-03-27 20:03
#26

Jag hänger med ikväll….fast likt förra veckan - lite sen 10-15 min.

MaMaMade
2012-03-27 20:15
#27

Behöver som vanligt…förhoppningsvis kan jag samla tankarna o slappna av för ett givande snack också. Ett tag efter 21 här med…

Annons:
mayolica
2012-03-27 20:50
#28

Jag är med

~ mayolica ~

Ians
2012-03-28 02:01
#29

Jag har haft gäster hela kvällen så jag tar en stund nu….hoppas ni inte vaknar av att jag tassar in Flört kram på er!

shigne
2012-03-28 07:45
#30

Under healingen igår, fick jag en väldigt påträngande smärta i vä fot och en bit upp efter benet. Det började under hålfoten och sen spred sig smärtan över hela foten.

Det satt kvar under hela tiden jag låg ner under healingen…

Nu ser jag inte bilder, utan upplever mer känslor! Tänkte jag skulle ligga kvar och rensa ut det onda - men tyvärr försvann det inte helt och hållet.

Efteråt kände jag ingen smärta, men som en förnimmelse att det varit besvär med vä fot!

Inatt har jag sovit djupt, gott och varmt och jag känner mig väldigt utvilad!

kram från mig!

Elpida
2012-03-28 08:26
#31

Jag tassade in oanmäld strax innan halv tio igårkväll. Hann inte riktigt fokusera på var och en utan fick heala hela gruppen samtidigt.

Shigne, kanske du fick in Mamas fot som hon har problem med?

Kram på er! <3

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
2012-03-28 13:00
#32

Själv hade jag en mitt inatten stund där flera av er tassade in….

Abbis, Mayolica, Elpida, Mama, Clary o hon hade maken med sig fast han satt lite på sidan , så jag tolkar det som hon ville ha healing för situationen.

Även Tuva tassade in…..och några privata vänner..

Vilken kraft detta gäng drog till sig från universum…..Helt magiskt! Glad Tror gott o väl der blev en halvtimme i denna magiska stämning!

Ni är ett fantastiskt gäng mina vänner Kram till er alla! o hoppas att ni alla sov gott o inte stördes …när själarna gick på healing träff Flört

mayolica
2012-03-28 13:27
#33

När jag skickade healingen igår kväll såg jag som i en inre bild att vi var på en andlig plats där två vita andliga hästar gick/sprang omkring bland oss,sen somnade jag

~ mayolica ~

Elpida
2012-03-28 13:32
#34

#32 Och tack fina Ians Kyss

#33 Vita hästar, det lät magiskt!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
MaMaMade
2012-03-28 20:11
#35

Lite svårt med koncentrationen…ingen bild den här ggn men gick igenom er en o en…tror att jag fick med nästan alla…vid Ians fick jag myror i hela kroppen o fick lov att stiga upp. *Kram* på er!

Toyan
2012-04-17 06:56
#36

Behöver healing och tar tacksamt emot i kväll, "nattvärken" tillbaka, v sida från ryggen upp i nacken käken och till huvudet.

shigne
2012-04-17 08:48
#37

Jag är med och ger ikväll - kommer jag in i bilden hos någon gör ju det ingenting!

Vet inte om jag kan hålla tiden, men ska göra mitt bästa!

Elpida
2012-04-17 09:05
#38

Men gud så märkligt. Jag skrev ju här igår att jag skulle vara med ikväll, men inlägget är borta!!!!Förvånad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
2012-04-17 09:05
#39

Har jätteproblem med koncentrationen just nu, ballar ur efter bara 2 minuter. Det är som om allt energi går åt på jobbet för att hålla bollarna i luften där. Har inte ro till ngt…men kan sitta o lägga pussel med Mellis en ganska lång stund iaf. Bra träning både för hjärna o det där med att fixa att sitta still en stund.

Försöker hänga på så gått det går ikväll, strax efter 21. Kyss

Athlas
2012-04-17 13:07
#40

Hej hopp!

Jag kan inte ge healing men tar gärna emot. Glad Har ont i svanken och det känns konstigt vid vänster skulderblad..sover som en kratta..

Listan kan göras lång. Haha!  Flört

Kram på er!

Theleonora
2012-04-17 13:21
#41

Jag tar tacksamt emot healing. Min kropp är helt slut efter två veckors intensiv träning, så nu måste jag vila ett tag innan jag kan träna igen. Har som sagt värk i hela kroppen. Väl mött!


Annons:
Tuva-Lena
2012-04-17 14:31
#42

Jag är gärna med jag också men blir kanske något sen p g a hundarna.. men jag skickar, och tar gärna emot till mina händer!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
2012-04-17 18:46
#43

Orkar ni med en till som bara kan ta emot…Rynkar på näsan…………………………………………………………………………så blir hon glad Glad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2012-04-17 20:56
#44

Klart vi gör Abbis! Flört

De som vill ha healing: Toyan ,Mama, Athlas, Abbis, kameleonten….Clary får vi inte glömma o lille barnbarnet.

Givare: Tuva, Elpida, Shigne, Jag

Skickar senare till Tuva o Shigne eftersom det gör mest nytta om en är både givare/mottagare på samma gång…..så jag tar en lite stund senare ikväll innan jag somnar….Om det är ok för er??

kram till Er alla!

MaMaMade
2012-04-18 07:43
#45

Pyss på er…glömde bort er igårkväll! Skäms

Guben höll sig vaken för en ggns skull o det blev mkt diskussion kring hur lägga ett par möten vi måste gå på samt allt kring Sonens kommande boende mm. Sedan däckade jag… Synd för jag hade verkligen behövt den där stunden… Gråter

Kyss

shigne
2012-04-18 07:53
#46

Gomorron! Under gårdagens healing fick jag så ont i hö höft, försökte läka det onda, men vet inte riktigt om jag lyckades.

Kände även av magen som inte ville vara stilla, inte någon smärta utan mer oro och ångest som satte sig i magen…..rensning där med!

Känslan jag fick var att dessa två (eller om det är en och samma) behöver en tid för sig själv, att ta em time-out från livet.

Tänkte på aboriginer, som i sin kultur gör en sån där "walk-about" - nått att tänka på kanske?

kram

MaMaMade
2012-04-18 08:04
#47

Pratade faktisk med min dam igår om att jag drömmer om att ta en "husmorssemester". Åka iväg en vecka till ngt varmt ställe o bara vara…inte med fam men kanske ngn väninna men vem skulle det vara…

Elpida
2012-04-18 08:07
#48

Jag var inte jätteaktiv i healinen, min dotter kunde inte somna. Hade planerat att ligga bredvid henne samtidigt som jag skickade men hon babblade hela tiden och var mörkräddObestämd. Jag sände i tanken och förhoppningsvis kom en del fram.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
shigne
2012-04-18 08:22
#49

#47 MaMaMade…..jag har ett förslag till reskompis jag - inga problem!! Flört

Athlas
2012-04-18 10:06
#50

Tack för healingen igår. Glad

Kram på er!

Ians
2012-04-18 14:39
Toyan
2012-04-18 18:17
#52

Tackar alla  för healingenKyss

Theleonora
2012-04-18 18:20
#53

Tack för healingen!! Är nog en av dem som behöver en time out.. Kram


abbis
2012-04-18 18:39
#54

Tack å tack…Kyss

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

shigne
2012-04-18 21:00
#55

Stämmer bra Toyan! jag har hängt bort fiskegrejerna nu…..med sorg i hjärtat (=grått)….

Annons:
Ians
2012-04-19 07:38
#56

Glömde ju fråga igår….någon som har ont i höger ben o fot? Jag fick som kramp smärta…slutade när healingen var slut!

MaMaMade
2012-04-19 07:56
#57

Skojar du Ians! Vill hugga av mig högerfoten med jämna mellanrum… Gråter Förutom den smärtan även nervvärk som kommer o går…ibland upp över vaderna, ungefär halva vaden. Men foten är värst för det känner jag på natten fastän jag inte belastar den, håller mig tom vaken ibland.

Ians
2012-04-19 07:59
#58

ja just nervverk var det, som en krampande värk i nerverna …Då hoppas jag att det blir bättre snart Mama!

Kram

MaMaMade
2012-04-19 08:14
#59

Kyss

Foten värkte ngt infernaliskt imorse o jag hade småryckningar i musklerna…himla irriterande!

Ians
2012-04-24 17:54
#60

Påminner om healing kvällen…tänkte att om någon ville skicka till mig. Jag har ont i bihålorna pga allergi o känner mig lite vissen.

shigne
2012-04-24 18:11
#61

Jag hänger med och ger, men blir kanske lite sen….

LottaO
2012-04-24 18:26
#62

Vill gärna vara med er idag! Kan ju inte healing men kan tänka goda tankar! :-) Kroppen och framför allt armar och nacke skulle behöva en omgång idag.

Dansa kan man alltid göra!

Annons:
Toyan
2012-04-24 18:27
#63

Jag är med och ger.

abbis
2012-04-24 18:30
#64

Jag är med och gör så gott jag kanGlad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Theleonora
2012-04-24 19:47
#65

Jag är gärna med och tar emot. Går igenom en tuff period just nu och det släppe liksom inte… :(


Ians
2012-04-25 10:12
#66

Jag har sovit som en stock i natt o vaknade först vid 9.30. Känner mig något bättre idag!

Tack för healingen ni som skickade!

Elpida
2012-04-25 11:02
#67

Sorry, det var inte läge hemma för healing igår kväll. Jag hoppas ni hade fantastiska upplevelser!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mayolica
2012-04-25 15:27
#68

Har totalt glömt  Gråter

~ mayolica ~

LottaO
2012-04-25 16:27
#69

Jag var okoncentrerad men fick korta bilder på Ians och Elpida. Försökte fokusera på bihålorna där, Ians, men kom inte dit. Kändes mer som vi satt och pratade. Elpida, dig hade jag händerna på. På bröstkorgen alldeles under halsen och på motsvarande ställe på ryggen.

Dansa kan man alltid göra!

Annons:
shigne
2012-04-25 20:47
#70

Har som inte haft "tid" att skriva om min upplevelse igår kväll - den var så påtaglig och intensiv och jag kände nog att jag ville smälta min känsla!

En hemsk värk/smärta i nedre delen av magen och jag fick en känsla av övergivenhet, kände mig så ledsen och tårarna rann hela tiden under healingen. Jag gjorde en intensiv rensning, inte av magen utan av känslan och bad min högre makt att skicka styrka och vad som helst till den person som jag kände av.

Vem du än är, om min upplevelsen igår är relevant, så tror jag att det här fixar sig på nått vis. Släpp taget och låt tiden styra…

kramar i massor

MaMaMade
2012-04-25 22:32
#71

Jag verkar vara dagavill hela veckan jag…onsdag hela dagen igår o måndag hela dagen idag…hur skall detta sluta!?

Jobbigt shigne! Hoppas att "NN" får börja må bättre!

Elpida
2012-04-26 08:23
#72

#70 Det kan ju ha varit en del av mig du kände in iaf… Var väldigt ledsen hela tisdagen och nära tårarna, även om det faktistk redde upp sig på kvällen. Kyss

#69 Tack, det behövdes verkligen. Har varit väldigt spänd sista dagarna och nära till låsningar i bröskorgen!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

shigne
2012-04-26 09:26
#73

#71 - Det är det som är så himla märkvärdigt med healingen, jag kan känna massor under healingen, men det är aldrig skrämmande, eller gör så där ont så att jag inte orkar med det. Jag vet vad det är och det är precis som om det verkligen är tänkt att jag ska ta hand om den känslan och vända den, eller göra den bättre etc.

Jag önskar, och det mer än en gång, att jag verkligen kunde det här!!!

Elpida
2012-04-26 09:51
#74

#73 Men det kan du ju!!!! Jag kände mig superlugn i tisdagskväll, klumpen i magen och halsen var borta!!! Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
2012-05-02 11:05
#75

gissar att det inte var nåt igår, va?

När ni kör nästa gång så får ni gärna ta in min vänstra höft och mitt bäckenKyss

Eden Rose
2012-05-05 19:52
#76

Hej hej,

Jag vill gärna vara med i Healing-gruppen… jag ger gärna healing och tar emot också naturligtvis :)

/n

Annons:
Ians
2012-05-05 21:46
#77

Vi kör på tisdag igen dvs 8 maj!

shigne
2012-05-06 08:36
#78

#77 "ÄNKLINGEN"

Känner att jag riktigt längtar!

MaMaMade
2012-05-06 09:23
#79

Japp o denna ggn ska jag ha ordning på veckans dagar i mitt huvud! Skäms Skrattande

Elpida
2012-05-07 16:04
#80

Även jag tänker vara i fas i veckodagarna och vara med! Både som givare och tagare Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
2012-05-07 16:21
#81

I morgon kväll är jag med - ger och tarGlad

LottaO
2012-05-07 17:39
#82

Jag ska försöka vara med! Szirius, såg du om mitt klämmande på din rumpa i lördags (5/5) ;-) ?

Dansa kan man alltid göra!

Ians
2012-05-07 17:49
Annons:
abbis
2012-05-07 18:24
#84

Jag vill vara med och gör så gott jag kanFlört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
2012-05-07 21:20
#85

Får besök igen och vetinte hur läng men kommer med om det inte blir så sent, ger och tar, tacksam för healing på mitt högra knä.

Theleonora
2012-05-07 22:17
#86

Jag hoppas det är ok att jag är med och tar emot trots att jag inte kan ge. Tack!!


ankan71
2012-05-07 23:27
#87

jag hoppas på att kunna vara med och få healing imorgon, kan tyvärr inte ge :(

szirius
2012-05-08 11:14
#88

#82 vavavava? Har du varit o klämt på min rumpa i lördags Lotta???? Jag trodde det var maken som vanligt inte kan hålla tassarna bortaTungan uteSkrattande.

Försöker minnas…jag hade tokmigrän lördag, söndag så då tänkte jag inte på höfterna…men tusen tackKyss

De är iaf periodvis bättre, bara jag tar det lite lugntOskyldig, vilket jag är värdelös på…. " jag ska bara…" och sen ligger  jag o stretchar o ojar mig på kvällarna och maken bara suckar o skakar på huvudet o undrar när jag ska lära mig. Fasen så dum man är när man har en tjurskalle…

Inte är det bra att ligga för mkt heller…det bästa är lagom.Jag är ingen lagomtjej så jag får öva,öva,öva att hitta den balansen dagligen…

Men nu har jag släppt allt som har med lyfta o bära lite tyngre saker iaf, för jag har börjat få sammandragningar och de aktar jag mig för NOGA, då jag förra gången hade samma problem och det slutade med att värkarna satte igång i v.28 och jag fick bricanyl på sjukhuset för att stoppa det hela (fruktansvärt obehaglig medicin f.ö , jag skakade i hela kroppen o hade hjärtklappning flera dagar, fyyyy)

LottaO
2012-05-08 13:36
#89

#88 haha det var jag :-) Såhär skrev jag i godmorgontråden; "Szirius. Ge varandra en ordentlig kram! Det brukar i alla fall kännas lite bättre. Hoppas huvuvärken går över snart. Förresten kände jag dina höfter häromdagen. Jag la mina händer under din rumpa upp mot ryggen. (du liggande på rygg) Kändes som om din vänstersida var helt låst. Försökte mjuka upp lite. Vet inte om du märkt det…" Det var så tydligt! Jag stod i köket och plötsligt var du liksom bara där på min köksö. Märkligt! Ses ikväll!

Dansa kan man alltid göra!

MaMaMade
2012-05-08 16:47
#90

OK, min "dränerande" väninna har gjort det igen…en dubbelkommentar i en av mina trådar (en glad där jag berättar om mina blivande "pippibarn") som fullkomligt dränerar mig på energi. Kan *inte* släppa eländet…behöver skydd mot denna…som menar att vara snäll men inte har alltför mkt innanför pannbenet…person! Behöver hjälp att på ngt sätt sätta upp ett skydd mot henne! Skrikandes

Annons:
maria6
2012-05-08 17:01
#91

Hejsan!

Vill gärna vara med och fa healing, det blir första gangen för mej….

Har ett daligt knä och grav övervikt, ingen bra kombination!

Skulle vara fint och fa lite styrka!!!

Är annars en positv och för det mesta glad människa.

Tack pa förhand!

KramGlad

Ians
2012-05-08 19:15
#92

En liten samanfattning av dem som hittills anmält sig inför kvällen Skrattande

  1. Maria6 :  knä + övervikt
  2. Mama:  för ro i sinnet, beskydd
  3. Ankan71
  4. Kameleonten
  5. Toyan:  hö knä
  6. Szirius: vä höft + bäcken
  7. Elpida
  8. Shigne
  9. Eden Rose

Klockan 21 kör jag igång, de som är med tassar in allt eftersom!

kram till er alla!

LottaO
2012-05-08 20:34
#93

Jag är med! Gärna armar och nacke!

Dansa kan man alltid göra!

szirius
2012-05-08 20:45
#94

okej, nu tappar jag upp badvatten o tänder ljus, så möts vi snart! Lika mysigt varje gångGlad

( ps om nån får ont i brösten så är det jag, vårtgårdarna har under två dagars tid blivit två stora hårda knölar, ajaj…här jobbas det inför matpaketenOskyldig……LOTTA, om jag känner nån som tafsar där så vet jag att det är du!SkrattandeSkrattandeKyss)

mayolica
2012-05-08 20:56
#95

skulle behöva heling,men det är kanske för sent nu såg jag när jag tittade på klockan.

~ mayolica ~

LottaO
2012-05-08 21:45
#96

Hej på er. För mig blev det kort idag. Många tankar på allt och inget som inte ville släppa taget trots att jag erbjöd dem moln att fara iväg på. Men det första som dök upp hos mig var en bar rygg som jag höll händerna mot och klappade lite på. Kände ingen direkt smärta eller stelhet, snarare behov av beröring och värme. Sedan tänkte jag på dina bröst, szirius. Det kan ju börja kännas lite närgånget snart men vi bor ju fysiskt ganska långt ifrån varandra så jag lovar att inte tafsa på riktigt ;-). I alla fall så hade jag fruktansvärt ont i bröstvårtorna när jag ammade min minsta. Efter några plågsamma månader insåg jag att det var kramp i själva bröstvårtan. Och den enda som faktiskt hjälpte var att trycka in dem. Och det ganska hårt. Inte skönt, men krampen släppte tillfälligt. Hoppas ni hade en skön stund!

Dansa kan man alltid göra!

MaMaMade
2012-05-08 22:03
#97

Tack för ikväll!

Gjorde en kortfattad sammanfattning av vad jag ville till de goda makterna o sedan sa jag tack o försvann en stund. Det var skönt o nu ska jag bara borsta gaddarna innan jag går tillbaka till sängen. Ingen personligt kontakt el "dröm" men jag kände samhörighet, tack för det! Kyss

Suss på er! Glad

Annons:
shigne
2012-05-08 22:20
#98

Tyvärr blev jag avbruten ikväll - av en liten vovve som tydligen tyckte matte hade så smutsiga fötter Tungan ute

Men jag fick in en känsla;

väldigt mycket frustration, mycket "energi" i kroppen som måste få komma ut. Gå, springa, simma, hoppa runt och skrika - eller det som känns bäst! Det har pågått så länge och nu är det dags att låta allt det som trängts undan, att få pysa ut på nått sätt!

Fick även väldigt ont i hö axel, det gör fortfarande ont där. Ska se om jag kan åter uppta där jag var när jag lägger mig för natten.

Tack för ikväll gänget!

MaMaMade
2012-05-09 07:20
#99

De va la min axel det shigne…

Känner mig riktigt pigg idag omän trött men mer…uppåt. Tackelitack! Kyss

Ians
2012-05-09 07:43
#100

Tack alla goa som var med!

Själv såg jag en eld som vi alla satt runt eldflammorna steg uppåt med våra böner om hjälp och ro för kropp o själ.

så kom det ett ljus med regnbågens färger uppifrån som svepte in oss alla i en virvel av mångfärgat ljus! En fantastisk syn!

kramar till Er alla!

maria6
2012-05-09 13:29
#101

Tack för igar!

Vet inte riktigt vad man ska göra men jag satte mej bekvämt och andades djupt och fokuserade mej pa att öppna mej för all goda energier. Satte pa lite spirituell musik fran you tube oxa.det kändes verkligen skönt och fridfullt pa alla vis! Idag har jag gatt upp för 2 trappor utan att ga pa snedden med en fot i taget och det gjorde inte ont alls i knät. Var säkert minst 10 manader sen sist! Varje gang jag tänker pa hur det kändes igar blir jag lugn och varm. Mysigt!!!

Tack än en gang och en varm kram till er alla.Skrattande

szirius
2012-05-09 13:47
#102

Jag hade en riktig kanon-session - dvs jag var TOTALT bortkoppladSkrattande.

2 hFörvånad senare vaknande jag upp ur transen och badvattnet var såklart kallt.Så mellan 21-23 var det igång!

Minns endast små frekvenser, jag mötte Elpida, Sighne och Ians, framifrån, jag gick mot er och rakt igenom er med nån slags eldenergi, det var bara massa kärlekGlad.

Upptäckte att jag hade en "blygis" bakom mig, som inte ville visa sig riktigt, jag upplevde en osäkerhet i självkänslan om jag kan uttrycka det så, en " har jag rätt att vara här?" Fick vrida och vända mig för att försöka få syn på vem det var men det gick inte. Så jag fokuserade helt enkelt på att BJUDA in denna person till vår gemenskap. OTROLIGT svårt att få tillåtelse att hjälpa! Till sluuut lossnade det, och det var kära MAMAMADE som stod därKyssKyssKyss. Tror att du behöver våga plocka ner dina skyddande barriärer lite, vännen.Förstår så väl varför de finns där, du är van att behöva klara dig själv och inte lita på att få hjälp…men vid healingstunderna kanske du ska fokusera mest på att våga öppna dig och bara ta emot - inte GE för en gångs skull.

MaMaMade
2012-05-09 21:36
#103

Tack sz! Kyss

Inte så van vid att man ser mig serru… Flört

Toyan
2012-05-10 07:16
#104

Tack för healingen alla goingar, gick lättare att gå i trappor igår, knät känns mjukareKyssGlad

Annons:
Theleonora
2012-05-10 19:43
#105

Tack alla ni fina, underbara människor som var med under healingen i tisdags!

LottaO och shigne; det var min rygg och behov av värme och beröring, samt min frustration som ni kände av…

PS. Jag var inte naken, men ryggen var bar :)


Elpida
2012-05-11 08:19
#106

Tack underbara fina ni för healing. Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

MaMaMade
2012-05-11 20:10
#107

Ja, tack o bock raringar! Kyss

LottaO
2012-05-15 18:21
#108

Blir det något ikväll är jag gärna med Glad

Dansa kan man alltid göra!

szirius
2012-05-15 18:30
#109

ja, redan gått en veckaFörvånad. Ska försöka vara med…men maken har äntligen en ledig kväll, han har jobbat nonstop i 2 veckor så jag hoppas på lite mys…Tungan uteFlört men det blir oftast först vid 22-tiden ändå, så vid 21 ska jag nog kunna vara med.

Skulle " bara" idag igen…tänkte rensa en del av den överväxta rosenrabatten…när jag kom in hade jag varit ute 3 h! Så jag KÄNNER AV mitt bäcken kan jag säga…illamåendet har också blivit sämre igen…tja, och lite ABUNDIA-änglar får gärna virvla in i livet.Det är mina önskningar inför healingen ikväll.

Bra om ni skriver in vilka som vill ha ikväll, annars gör jag som vanligt, sänder iväg med bönen att hjälpa där det behövsKyss

LottaO
2012-05-15 18:39
#110

Glömde det, men nacke och axlar skulle väl behöva en omgång. Och armarna behöver alltid rätas ut!

Dansa kan man alltid göra!

maria6
2012-05-15 18:40
#111

Hänger gjärna med!Glad

Annons:
abbis
2012-05-15 18:52
#112

Min stackars rygg har gett upp är gärna med  om jag får Flört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

shigne
2012-05-15 19:23
#113

Jag är med och ger. Glad

Theleonora
2012-05-15 19:25
#114

Jag tar gärna emot! :)


maria6
2012-05-15 19:47
#115

Daligt knä och övervikt. (Knät känns dock bättre sen förra Tisdagen.)Skrattande

MaMaMade
2012-05-15 20:32
#116

Guben kom nyss hem o jag skulle nog vilja hinna prata lite med honom innan han däckar. Å andra sidan brukar det inte ta lång stund… Flört

Jag tar gärna emot en läkande änglavinge till min bröst- o ländrygg…har en rungande skallebank just nu o en diger arbetsdag att se fram emot imorgon.

Försöker komma mig isäng till 21:15-21:30…tar med djup tacksamhet emot o skickar som vanligt min lilla bön om hälsa, lycka o välgång till alla mina "familjer". Kyss

Eden Rose
2012-05-15 20:52
#117

Är det nu kl 21? Jag kan både ge och ta!

Ians
2012-05-15 22:15
#118

Jag har inte hunnit med riktigt idag….kör en liten stund innan jag somnar…och fyller på de redan "gedda"

Annons:
MaMaMade
2012-05-16 08:02
#119

Skitkväll! Blev nog lite stressad där… Kunde inte komma till ro, fick iväg min bön men kände inte den där mysiga känslan o det kröp i hela kroppen.

Gav upp, läste lite o tog sedan ½ tablett men sömnen blev inte som tänkt. Så idag mår jag sisådär i skallen o är stel o öm i kroppen av allt snurrande i sängen.

Bättre lycka nästa ggn! Tackar för er hjälp! Kyss

Elpida
2012-05-16 08:24
#120

Varför ska det vara så jäkla svårt att få till det här!!!!??? Jag hade landat hemma och fått mat i magen kl. 21 igår.. och då skulle lillstumpan i säng och började leta läxpapper och annat. Ni fanns iallafall med mig i tanken, även om det känns skittrist att inte kunna sätta sig för sig själv och riktigt få fokusera sig på healingen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

shigne
2012-05-16 08:29
#121

Gomorron! Fick förhinder igår kväll, så jag tog healing när jag gick och la mig för natten.

En hiskelig ryggsmärta, den sitter i fortfarande  - min tanke var att nu är det dags att börja med hemmagympa för just rygg och magen. Finns små enkla knep som är lätta att göra och tar minimalt med tid.

Förut en gång på healingen, upplevde jag en övergiven känsla, en sorg etc. Jag kom i kontakt med den känslan, men den var på ett vis annorlunda. Det kändes mera bekvämt på nått vis, en acceptans över att situationen är som den är.

Blir det nått stavfel nu så är det för att jag har lite morgonhjälp vid datorn = en kelsjuk katt!!

Theleonora
2012-05-16 10:52
#122

Tack för healingen igår!

Kan det ha varit min rygg och mina känslor du kände? Jag tränade igår och tror att jag kan ha felbelastat ryggen eftersom det inte var den kroppsdelen jag tränade… Ska göra lite övningar för att stärka ryggen idag istället.

Angående känslan av övergivenhet: känns som att envisa jag som vill ha allt på mitt sätt är tvungen att ge efter mitt öde, vilket verkar vara att tillbringa mestadels av min tid i ensamhet. Jag börjar så sakteligen acceptera läget.

Kram till dig och alla ni andra som var med under healingen!


LottaO
2012-05-16 15:57
#123

Verkade många som var tankspridda igår. Jag satte mig, tände ljus, själv hemma med sovande barn. Men jag kom inte ner i varv. Tankarna snurrade - utan att jag kände mig stressad. När jag tyckte jag legat och andats lugnt ett tag så försökte jag igen, men inget kom upp. Jo, en mycket kort, mycket svart ilska. Varade några sekunder. Det var inte min, jag såg den mer än kände den. Hann tänka OJ, sen var den borta. När jag sedan halvsuttit i soffan en stund så hade jag inte ro längre. Då hade det gott en kvart… Vi får ta om det igen.

Dansa kan man alltid göra!

Elpida
2012-05-18 09:58
#124

Jag har tappat bort min egen prio hemma när det gäller healingstunden, jag ska genast ta tillbaka den!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

ankan71
2012-05-21 23:38
#125

Tänkte göra ett nytt försök att vara med imorgon kväll om jag bara kunde komma ihåg det. Får väl ställa påminnelse på mobilen så kanske det funkar :)

Annons:
Ians
2012-05-22 10:45
#126

Vi kör ikväll!

Du är välkommen ankan71! Flört

shigne
2012-05-22 10:55
#127

Jag är med! Skrattande

Jag tar tacksamt emot ikväll - och jag ger i vanlig ordning!

Elpida
2012-05-22 11:07
#128

Jag tänkte vara med ikväll, kanske att jag smyger in någon minut efter 21 beroende på om dotra har somnat. Ger och tar emot tacksamt!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
2012-05-22 11:39
#129

Jag är med - ger o fårKyss

Theleonora
2012-05-22 11:43
#130

Jag tar tacksamt emot - mår dåligt rent allmänt. Hade jag kunnat hade jag gärna gett men det kanske kommer längre fram :)


maria6
2012-05-22 14:56
#131

Är gärna med, daligt höger knä. Hoppas oxa kunna ge nagon dag!!!

Tack pa förhandGlad

Toyan
2012-05-22 18:48
#132

Jag är med, ger och tar, får försöka att inte somna.

Annons:
abbis
2012-05-22 18:51
#133

Jag tar tacksamt emot…och jag säger bara ett ord..r y g g e n Kyss.. jag pratar med änglarna åt er…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

szirius
2012-05-22 20:13
#134

har en riktig skitkväll…ont så att jag klättrar på väggarna, har försökt somna ifrån smärtan sedan kl 18 men inte lyckats…det är nacken och med det huvudvärk som börjar blixtra som migrän nu…kräkillamående på det…..så jag backar mitt skickande ikväll, ni finns i mina tankar men har ingen kraft att göra nåt som det är nu…sorry tjejer….Rynkar på näsanKyss

Ians
2012-05-22 20:16
#135

Skickar till dig Szirius ! pyss på pannan! Kyss

Eden Rose
2012-05-22 20:26
#136

Jag är med! Både ger och tar kl 21 eller hur? (22 finsk tid, lite finsk sisu-healing :)

/Nina

Ians
2012-05-22 20:28
#137

21 svensk tid ja! Och 22 er tid !

shigne
2012-05-23 07:37
#138

Upplevelse från healingen igår;

Ont i nacken och ner över ryggen - försökte så gott det gick att "läka" det onda.

En konstig känsla smög sig på mig och den gav mig ett budskap om att släppa taget. Det finns inget farligt, släpp taget!

Ibland kan det vara så, att vi är rädda för att släppa taget - känns som vi hänger i en gren högt uppe och ett enormt och farligt stup under oss. Men man orkar inte hänga kvar så länge, det gör ont i armarna att försöka hänga kvar. Att släppa taget är inte farligt - det finns någon/något som tar emot oss, vi faller inte i backen och dör…..

Jag låg så länge med den känslan - sen släppte jag! All oro, all ångest, all rädsla försvann. En enorm, varm känsla av trygghet sköljde över och jag somnade.

Sambon väckte mig vid 22.30 ung….

Elpida
2012-05-23 08:16
#139

Låg i lilltjejens säng dödstrött så jag kunde inte känna in så bra. Varmt och stickigt i händerna så energierna var definitivt med. Det hoppade lite i mina skuldror och nacke men det var nog mer jag som fick ta emot. Somnade som en liten gris och sov hela natten - det var länge sedan jag sov utan att vakna 10 ggr så tack alla fina!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
MaMaMade
2012-05-23 08:26
#140

För mkt just nu. Rynkar på näsan Guben kommer hem sent varenda kväll för att vara ledig fredag. Ska vi hinna prata med varandra blir det först efter 21… Förkyld, ryggen o trött…men nu ska visst värmen komma!

Men ni finns alltid med i mina små samtal…o nästa vecka…då! Kyss

Ians
2012-05-23 09:20
#141

Jag var lite trött också…men mina händer brände under healing stunden!  Så energin var med iaf!

Stor kram till Er alla!

Toyan
2012-05-23 17:48
#142

Var tyvärr ganska okoncentrerad, många funderingar just nu, slumrade även till en kortis.

Tack alla goa, för att ni finns där och skickarKyss

Eden Rose
2012-05-23 19:48
#143

Hej hej,

Jag hade en bra meditations/healing stund i går! Kände en enorm ström genom solarplexus, och blev nästan yr…aldrig kännt så förr. Intressant!!

/nina

maria6
2012-05-23 20:42
#144

Hejsan!

Tack för igar snälla ni, det gar bättre och bättre att slappna av och koncentrera mej, kände mej oxa lite yr, nästan som om jag var ute och flög!

Ians
2012-05-23 22:08
#145

#143+ 144…..De kan yrsla lite här o där när man får healing Flört

Gott att du kan slappna av bättre maria!

Theleonora
2012-05-23 22:22
#146

Tack alla för healingen igår och specieltl tack till shigne som alltid lyckas fånga upp just mig :)

Försöker träna ryggen och stretcha så den blir bra, känner inte av den så värst mycket förutom när jag tränar. Men jag antar att det är min rygg, som tar av min energi och som gör att jag går runt och är trött hela tiden.

Angående den andra känslan, känner jag att jag inte riktigt har släppt taget. hur ska jag göra det? Jag försöker och försöker, men gör antagligen inte på rätt sätt. Hm, Jag försöker ju känna inåt och tillåta känslan för att den ska "försvinna". Huvudet säger släpp det men i bröstkorgen nära hjärtat kan jag känna som små kraftiga trådar som håller kvar i nåt. Jag kan riktigt lokalisera det jag inte släpper taget om..

Så tips tas tacksamt emot!


Annons:
maria6
2012-05-23 22:28
#147

# 145

Siii hahaFlört

shigne
2012-05-24 11:07
#148

#146

För mig har "att släppa taget" inte varit att koncentrera mig på just att släppa! Utan mer på att lägga koncentrationen på saker som är gott för bara mig, att liksom flytta fokus från det som inte känns okej, det som gör ont etc. till saker som känns helt okej, saker som jag mår bra utan. Och - och det är en viktig del för mig, att acceptera att det är som det är!

"Ge mig styrka att acceptera det jag inte kan förändra

Mod att förändra det jag kan

och Förstånd att inse skillnaden!"

Tusen kramar till dig kameleonten!

Elpida
2012-05-24 11:16
#149

Shigne har en otroligt viktig punkt där. Att koncentrera sig på det som är bra, det som känns positivt och rätt. Att förtränga är inte bra, men att ge näring till fel känslor och situationer tar enormt mycket energi och skapar inget positivt.

Att släppa taget kan vara att plocka upp känslan, situationen - bejaka den som existerande och sedan lägga den åt sidan. Att sedan fokusera, som Shigne säger, på det som är bra för en själv, det som GER energi istället för att TA energi.

Ofta behöver vi lite distans till saker och ting, man ser oftast lite klarare då.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
2012-05-24 12:16
#150

Håller med både Shigne och Elpida!

Om man går runt o tänker på att släppa taget så attraherar man sina bekymmer att stanna.

Tänk på saker och ägna dig åt saker som gör gott i själen..och attrahera det goda till dig istället!

ex om jag har en människa runt mig som jag har problem med. så ger jag denna människa alldeles för stort utrymme och vikt i mitt liv, genom att fundera hela tiden på detta.

Bättre metod är att vara upptagen med annat, som stärker en själv istället. Och förminska den som gör en illa.

Då kommer man tillslut att släppa, för personen ges inget utrymme mer o slutar att ta upp plats i ens liv.

Svårt?…jo men det går!…med lite träning. Av egen erfarenhet vet jag att det går…..Because I´m worth it!" Flört

kram o lycka till!

Eden Rose
2012-05-25 10:14
#151

Jag berättade tidigare att jag kände en stark ström genom solar plexus på ryggen, under tisdagens healing session. Nu har jag sedan dess haft en punkt-värk i ryggen just där. Jag tror dock att de är hjärtchakrat och inte solar plexus. Men intressant är det. Har kännt mig yr och haft lock för öronen. Borde jag "av-energisera" mig, eller vad tror ni?

/nina

Elpida
2012-05-25 11:49
#152

#151 Ett tips. Gå ut i solen, öppna upp ditt kronchakra och be om renande energier. Känn hur den flyter ner från huvudet, ner i kroppen och rensar dig. Enkelt och effektivt. Be sedan om påfylllning med ren ny energi.Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Theleonora
2012-05-25 18:41
#153

Stort tack för er omtanke och för era ord!! Ska absolut ta dem till mig och tänka annorlunda så jag mår bra. :) Har ju helt klart blivit bättre och bättre på att släppa saker men vissa ting etsar sig fast… Återigen, tusen tack och kärlek till er för healingstunden i tisdags! :)


Annons:
Eden Rose
2012-05-29 20:00
#154

Är det någon healing ikväll?

/nina

Eden Rose
2012-05-29 20:00
#155

Ok, ingen är här ikväll :) Jag sätter mig ner i allafall och skickar ut lite healing för er som vill ta emot ;D

MaMaMade
2012-05-30 08:30
#156

Shit! Fel dag! Ligger en dag före…o även om så fastnade jag med en bok o go' musik ur högtalarna igårkväll när töserna äntligen kommit sig isäng. Hade verkligen behövt till min trilskande högeraxel (dammsög igår o såklart så bidde det som det brukar bli).

Nåja, det var nog inte tänkt…nya tag nästa v!

Ians
2012-05-30 10:28
#157

Edan Rose ber om ursäkt…men vi återkommer nästa tisdag! kram

MaMaMade
2012-05-31 00:02
#158

Det är mkt att göra o tänka på för många av oss just nu…livet går i vågor!

Theleonora
2012-06-05 17:57
#159

Blir det nån healing ikväll tro?! :)


maria6
2012-06-05 18:50
#160

Undrar jag med…

Annons:
Eden Rose
2012-06-05 19:24
#161

Jag med ….

Ians
2012-06-06 13:56
#162

Vi har varit lite dåliga på att rodda denna healing kväll ett tag. Av olika orsaker.

vi gör ett nytt pröv på tisdag den 12/6. får vi inte till det då så kanske vi skall ta en paus över sommaren.

Men först ett sista försök den 12/6  kl 21 Flört

Lakritsss
2012-06-11 08:14
#163

Hej hej!

Jag vill gärna vara med i healinggruppen på tisdag :)

Karolina

MaMaMade
2012-06-11 08:17
#164

Jag vill hänga på imorgonkväll! Behöver def varva ner o fokusera den här v, mkt att göra, inte pigg o åker på semester på lördag…

Ians
2012-06-11 08:21
#165

Efter många knepiga turer i livet just nu…så känner jag mig taggad för att dra igång Tisdags healingen igen!

Själv sätter jag mig kl 21.00 imorgon Tisdag. De som vill ha lite healing och de som vill vara med och ge skriver upp sig nedanför:

#163 Lakritsss Du behöver inte skriva upp dig en gång till Flört har noterat din förfrågan. Och skickar till dig…övriga följer instruktionerna ovan…Glad

MaMaMade
2012-06-11 08:22
#166

Så då…vill jag vara med imorgonkväll! :)

Elpida
2012-06-11 08:23
#167

Hej hej!

Jag vill oxå vara med, hade en så fin healingsession igår så jag är verkligen sugen!Glad

Ger gärna och tar gärna emot lite till mina axlar!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Theleonora
2012-06-11 08:36
#168

Jag tar gärna emot. Är väldigt mycket just nu och jag hoppas healing-energierna hittar dit de ska :). Stort tack på förhand!!


LottaO
2012-06-11 09:33
#169

Jag ska försöka vara med imorrn!

Dansa kan man alltid göra!

abbis
2012-06-11 09:40
#170

Jag är med..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2012-06-11 09:51
#171

Jätte kul då kör vi imorgon tisdag kl 21

maria6
2012-06-11 18:09
#172

Hänger gärna pa!Glad

shigne
2012-06-11 20:49
#173

Jag är med och ger.

mayolica
2012-06-11 22:32
#174

jag är gärna med

~ mayolica ~

Annons:
Elpida
2012-06-12 08:58
#175

Vad kul, verkar som att det kan bli en stor "cirkel" idagGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
2012-06-12 11:32
#176

Absolut!!!! Jätte kul! Skrattande

szirius
2012-06-12 15:23
#177

jag är med ocksåGlad! ger och tar gärna emot lite "måbra-bubblor", har mått gravidpyton igen några dagar plus att jag fått ödem i benen.

Ians
2012-06-12 16:15
#178

#177 trist Szirius……hur långt har du kvar nu?

Toyan
2012-06-12 19:12
#179

Jag är också med i kväll, ger och tar tacksamt emot.

szirius
2012-06-12 19:14
#180

#178 12 sept är datumet, så 3 månader idagGlad…fick ödem förra gången också,under sommaren,  det är kombinationen värme och mkt stå och gå…ska göra mitt bästa med att ha fötterna i högläge så mkt som möjligt i sommar.

Eden Rose
2012-06-12 20:25
#181

Jag är med och ger :)

Annons:
Elpida
2012-06-12 21:42
#182

Har skickat och vissa av er dök upp i mitten av cirkeln; Tuvan hade en grön klänning och dansade i en spegelsal. Tillslut bröt du din isolering, om jag kan kalla det så, själsligt och dansen blev lustfylld och glad. Mama dök upp, kommer inte ihåg just nu omdet var ngt speciellt, återkommer isåfall. Lotta, känner du en äldre dam med grått hår? Lockigt sådäd som när man sätter håret i spolar? Någon på andra sidan kanske. Mycket glädje och kärlek. Du expanderar just nu, energimässigt och själsligt! Szirius, ett stort hjärta symboliserade din mage :-) . Fick in en man, vet inte om det var din make men jag försvann så djuot att jag inte riktigt kommer ihåg konversationen. Ians, ditt halschakra behöver balanseras upp, inte så konstigt kanske… Alla ni andra fanns med i cirkeln, som förövrigt befann sig i ngt slags asiatiskt tempel denna gången :-) Tack så mkt för goa, fina energier, det pirrade verkligen i hela kroppen ikväll!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

maria6
2012-06-12 21:59
#183

Undebar "styrka i vardagen " som Ians nämner i inledningen av denna trad!

Muchas Gracias!!!Skrattande

Ians
2012-06-12 22:12
#184

Tack alla goa som var med ikväll….

Själv såg jag en kvinna som gick i en skog..träden var höga och hon var så liten och ängslig….men det ljusnar vart efter, var inte rädd!

När jag tänkte på dig Szirius så såg jag en liten flick klänning….kan det kanske bo en liten tjej i din mage Flört

Ha en fin natt alla…sov gott o glöm inte att dricka lite extra imorgon…för att spola bort det som vill ut ur kroppen.

Kramar till er alla

LottaO
2012-06-12 22:56
#185

Tack för ikväll. Jag var väldigt ofokuserad och splittrad kunde inte riktigt slappna av. Så några bilder har jag inte. Men det är ändå en go känsla när man vet att vi är ett gäng som tänker på varandra!

Dansa kan man alltid göra!

MaMaMade
2012-06-12 23:44
#186

Släppte lite på pretantionerna o körde en kort bön med koperativt stuk o flöt sedan iväg. Mkt avkopplande o fick en energikick efteråt!

Tack för ikväll godingar! Kyss

szirius
2012-06-12 23:51
#187

här hände en delGlad…skriver om det i morgon, gäspFlört

# 184 iiiiiiii, jag hoppas ju så på detGlad, och vi har sedan början sagt "lillasyster" som en självklarhet…

Fast det kan ju lika gärna ha varit mina tankar du zoomade inFlört, jag har nämligen gått igenom tyghögen här hemma o googlat klänningmönster som finns sparade på datorn, ifall att…SkrattandeOskyldig, såna där korta enkla i 70-talsstil med matchande sjal till håret..åååå….

mayolica
2012-06-13 11:00
#188

Tack alla som var med.

Jag blev väldigt lugn o avslapnad, somnade när jag var inne i healingen.

~ mayolica ~

Annons:
Eden Rose
2012-06-13 16:42
#189

Här finns så härliga personligheter i denna grupp, jag är så glad att ja hittade hit. Jag hade en lugn o fin healing session. Tack!

abbis
2012-06-13 18:55
#190

Tack säger jag..Är glad att få ta del av detta trots att jag inte kan ge…

stor kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
2012-06-13 19:06
#191

Blev lugn och avslappnad, en rödrandig katt hälsade på, Mamsen och Elpida skymtade förbi men jag fick inte ihop det till ngt speciellt.

Tack till er allaKyss

Mia-H
2012-06-18 10:15
#192

Jag skulle behöva healing på mina underben….skickar själv de tisdagar jag inte jobbar…

Ians
2012-06-18 10:53
#193

#192 Skriver upp dig på listan tills imorgon!

Theleonora
2012-06-18 11:21
#194

Jag fortsätter att ta emot de härliga energierna. Längtar alltid till tisdagar kl 21. :) Kram till alla underbara som skickar!!


Ians
2012-06-18 11:34
#195

Gôtt kameleonten! Flört

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: