Annons:
Etikettövrigt
Läst 3740 ggr
Ians
6/18/12, 11:46 AM

Tisdags Healing

Nu börjar den gamla tråden bli väl lång så jag droppar den o börjar en ny här.

Här har ni den gamla om ni vill kika på den.

http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/4f65ca54d4ebea7bdb0007d9-allman-healing-grupp

Tisdagar kl 21 sitter jag och skickar distans healing till de som vill ha lite energi, och för dem som vill skicka är det bara att haka på.

Själv har jag en utbildning inom healing…Men kände kraften innan så för min del är det fritt fram att pröva att skicka. Och gärna skriva lite om den känslan man fick av att försöka skicka….eller ta emot.

Här kör vi med nicknames i den allmäna healing gruppen….för mer specifika bekymmer går det att pma mig o få en session enbart för just DIG o dina problem….men då kommer vi överens om en tid som passar oss.

Och då vill jag ha ditt namn….för att kunna konsentrera mig på just Dig bättre.

Så här allmänt tror jag att de som står för kraften vet exakt vem du är iaf.

Välkommen in på Tisdagar…vi har enkla regler

Ánmäl dig om du vill ha healing senast kl 20.30 den tisdag du vill vara med.

Eller anmäl att du är med och skickar senast 20.30 den tisdag du är med och skickar.

I den här tråden.

Annons:
Ians
6/18/12, 11:49 AM
#1

Anmälda i den gamla tråden inför imorgon är

Mia-H och Kameleonten…ni behöver inte anmäla er igen!

kram

Elpida
6/18/12, 12:10 PM
#2

Elpida är med och skickar.. och tar gärna emot!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

szirius
6/18/12, 3:43 PM
#3

jag är med…tar gärna emot hjälp att sova djupt och oavbrutetKyss

Pagan
6/18/12, 9:40 PM
#4

Jag är värsta egot och vill gärna bara HA!! SkämsGår på semester i morgon och vill starta den genom att må så gott jag bara kan, tänka så postivt jag bara kan och sova så gott jag bara kan. Så alla bidrag åt det hållet är väldigt välkommna.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

shigne
6/19/12, 7:31 AM
#5

Jag är med och ger/tar emot!

Elpida
6/19/12, 7:52 AM
#6

#4 Inga skämsgubbar, klart att man bara får ta emot ibland. "That's what friends are for" som de sjöng så vackert! Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
LottaO
6/19/12, 2:59 PM
#7

I need you! Jag tar gärna emot kraft och styrka idag!

Dansa kan man alltid göra!

Ians
6/19/12, 3:18 PM
#8

Skrattande Pagan….inte är man Ego för man vill ha lite krafter! Självbevarelse drift snarare!

För vi gillar Dig o bryr oss….Som Elpida så fint uttrycker det…That´s what friends are for!

Kramar i massor..

Toyan
6/19/12, 7:59 PM
#9

jag är med, ger och tar tacksamt emot. Som szirius behöver jag få sova gott och tillräckligtKyss

Pagan
6/19/12, 10:30 PM
#10

Tack sötisarKyss än så känner jag ingenting, men hoppas på en lång skön nattsömn

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
6/20/12, 6:24 AM
#11

Tack alla för den goda sömnenGlad

Elpida
6/20/12, 8:05 AM
#12

Hade meditationsmusik med lite för kraftiga Thetavågor tror jag, försvann lite då och då men gick ändå igenom er en och en.  

Den enda bilden jag fick upp var på en flicka i 8-9 års ålder. Långt ljust hår, lite vågigt som när man haft det flätat, två små tofsar uppsatt på var sin sida och resten hängande så fint bak. Såg henne stå och hålla en kvinna i handen i en cirkel och flickan tittar hela tiden upp mot himlen. Har ingen aning om varför hon kom in, kanske en minnesbild från när någon var liten…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

shigne
6/20/12, 11:24 AM
#13

Jag har varit "tom" så många tisdagar nu…. Men jag vilar under healing-stunden!

Det kommer när det kommer - kan hända har jag svårt att koncentrera mig just nu?

Annons:
Ians
6/26/12, 9:33 AM
#14

Ikväll är det dags igen…själv skall jag iväg ett ärende på kvällen…så jag kommer att sätta mig vid  kl 22 istället idag!

Vilka hänger på?

Pagan
6/26/12, 9:43 AM
#15

Jag hänger på. Fast kanske något tidigare på kvällen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Theleonora
6/26/12, 11:22 AM
#16

Jag är gärna med!!


shigne
6/26/12, 5:04 PM
#17

Jag vill gärna vara med och ge - ev. svårt att hålla tiden, men däromkring går jag i "sändning".

Rosen05
6/26/12, 5:52 PM
#18

Hej!

Jag är gärna med ikväll och tar emot healing/uppiggande energi..

Hälsn Rosen05

mayolica
6/26/12, 5:59 PM
#19

Jag är inte riktigt i form att skicka,men skulle gärna behöva få lite healing.

~ mayolica ~

LottaO
6/26/12, 6:47 PM
#20

Jag är med på ett hörn!

Dansa kan man alltid göra!

Annons:
MaMaMade
6/26/12, 7:30 PM
#21

Behöver massvis…ska försöka hålla mig vaken men lovar ingenting…sov 2 h inatt mellan 4:30 o 6:30. En är rätt så mör nu… Kyss

szirius
6/26/12, 8:48 PM
#22

är totaltrött o är tacksam av att bara ta emot denna gångOskyldig. När jag klev ur bilen idag kunde jag plötsligt inte stödja på högerfoten - har en gammal hälsporre som jag inte haft nåt problem med på år o dar, men så idag - jaha! Hoppas VERKLIGEN att det inte blir långvarigt…att halta med denna extrabulle på magen är inte det bästa för kroppen…Rynkar på näsan

tackar i förvägKyss

Ians
6/26/12, 8:54 PM
#23

Då är klockan strax slagen Jag har noterat dem som vill ha healing….och de som är med och skickar!

Det bidde i tid idag..trots allt. för mötet var inställt!

kram på er alla!

Elpida
6/26/12, 9:01 PM
#24

Skit i kvadrat. Hade tänkt var egoistisk och bara be om lite healing idag.. men vi kör på ändå!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Eden Rose
6/26/12, 9:22 PM
#25

Jag hann inte med ikväll, men jag lämnar ett spår så jag hittar tillbaka, hoppas ni andra har en bra session!

♥Nina

Pagan
6/27/12, 12:17 AM
#26

Det blev senare än jag tänkt, men hoppas Ni sover gott i natt.Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
6/27/12, 12:27 AM
#27

Jag lade mig till rätta på sängen o körde igång healingen….och plötsligt fick jag en varm känsla i bakhuvudet …ner i nacken och axlarna….som spred sig ut i armarna och händerna….

Varmt blev det så svetten lackade tillslut……efter jag avslutat healingen så somnade jag helt utmattad……och sov till 22.30 då familjen undrade vad jag gjorde SÅ länge!

Annons:
maria6
6/27/12, 12:40 AM
#28

Kunde inte vara med ikväll, har just kommit hem fran sjukhuset da min 18-ariga son har opererats akut för blindtarmen i eftermiddags. Han mar bra och allt är frid och fröjd som tur är!!!

KramkramFörvånadSkrattande

Ians
6/27/12, 1:06 AM
#29

Tråkigt att han bidde så sjuker så han behövde opereras..men skönt att allt gick bra!

kram tillbaka och välkommen in nästa tisdag!

shigne
7/10/12, 7:04 AM
#30

Jag är med ikväll, som sändare och mottagare.

Tyvärr kan jag inte den utsatta tiden, jag lägger mig till ro strax efter 22 och sänder.

Förresten, skriver/säger man sänder? Låter som en radiostation ung. Obestämd

Tuva-Lena
7/10/12, 9:59 AM
#31

Jag tar tacksamt emot healing ikväll.Kyss 20,30 var det ja!

Shigne, det funkar ungefär som en radiomottagare med healing. Alla som sänder agerar radiostation och sänder ut "radiovågor" på en viss frekvens, och dom som tar emot ställer in sin egen frekvens på rätt våglängd - och sällan har sändare och mottagare varit så samspelta! OskyldigFlört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Elpida
7/10/12, 10:42 AM
#32

Vi är bortbjudna ikväll så ja sänder oxå lite senare. Tar tacksamt emot lite healing till min mage ::-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Theleonora
7/10/12, 11:00 AM
#33

Jag tar tacksamt emot healing!


Eden Rose
7/10/12, 11:01 AM
#34

Jag är med!!! sänder o  tar gärna emot :)

/nina

Annons:
Pagan
7/10/12, 12:17 PM
#35

Jag är med, både ger och tarGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

maria6
7/10/12, 1:06 PM
#36

Tar gärna emot healing och sänder ut positiva tankar sa gott jag kan!

Skrattande

Toyan
7/10/12, 5:26 PM
#37

Jag tar tacksamt emot healing i kväll.

Ians
7/10/12, 5:42 PM
#38

Det blir ett litet gott gäng ikväll!

Till Er som kommer in senare vill jag be om en tanke åt mitt håll också…tar gärna emot …

Själv tittar jag in vid 20.30 igen och kollar om någon mer skrivit upp sig på listan…

Annars blir det.

Elpida, Tuva, Kameleonten , Eden Rose, Pagan, Maria6, och Toyan jag skickar till ikväll

Önskar er alla en fin kväll!

Tuva-Lena
7/10/12, 8:05 PM
#39

Du är en pärla söta Ians! Vill bara tala om att jag är beredd, fast det kanske man inte behöver.. ? Skrattande SEn ser jag ju att det är kl 21 det kör gång. Ska bli toppenskönt! Kram!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Pagan
7/10/12, 8:46 PM
#40

Ja jag har antecknat och sätter mig nu!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
7/10/12, 9:48 PM
#41

Underbart var det. Trots att TV:n står på på ganska hög volym så sjönk jag in i en härlig avslappning på sängen. Blev jättevarm om händerna - vem var det som var och nafsade i dom?

Såg en tjej också, en ljus söt tjej i 30-årsåldern med hästsvans. Hon satt på en altan eller kanske var det en bänk - fick "trä" till mig i alla fall, och bakom henne såg man en hög häck. En park kanske..? Hon hade en brunrosa kappa eller jacka på sig, satt framåtlutad, liksom fundersam och log mot mig hela tiden. Släkt/vän till någon här inne?

Tack i alla fall, det kändes så rofyllt och behagligt att sjunka in i sig själv en stund.Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
Pagan
7/10/12, 10:43 PM
#42

ja jag hade också en trevlig och avstressande stund. Hoppas alla få sova gott

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Eden Rose
7/11/12, 6:08 AM
#43

Tack! Jag satt mitt i ett kaos(nästan) men lyckades ändå hitta ett härligt lugn. Känner mig än idag varm om händerna.

Ians
7/11/12, 8:04 AM
#44

Jag fick en sådan fruktandsvärd oro/ångest under tiden jag skickade. Svårt att säga vem eftersom jag skickar till flera på samma gång.

När healing stunden var färdig klingade oron av!

Stor kram till den som har så mycket ångest att deala med!

Theleonora
7/11/12, 9:42 AM
#45

Det var min ångest Skäms

Tack alla för healingstunden igår!!


Eden Rose
7/11/12, 9:53 AM
#46

#41 Kanske det var vår 9 veckor gamla hundvalp, Nessie som nafsade dig i händerna *skratt*

/n

Toyan
7/11/12, 10:11 AM
#47

Jag hade en skön avslappnad stund i en fåtölj, slumrade till och sen har jag sovit gott hela nattenGlad Tack alla goaKyss

Tuva-Lena
7/11/12, 10:47 AM
#48

#46 ja säkert för hon vet nog hur mycket jag ääälskar hundar - speciellt de små liven som precis har kommit hit. Kyss Puss på nosen tillbaka!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Annons:
maria6
7/11/12, 2:38 PM
#49

Tack alla för en härlig timme! Blev lugn och glad!Kyss

shigne
7/11/12, 2:53 PM
#50

Jag somnade ifrån allting! Kom nästan inte ihåg att jag la mig - är inne i nån knasig period där ingenting fungerar…..tror jag Obestämd

Ians
7/17/12, 8:07 AM
#51

Tisdagen den 17 juli idag!Och vi kör på som vanligt vid 21 tiden för dem som vill. Anmäl er här i tråden sändare och mottagare! Före kl 20.45!

Eden Rose
7/17/12, 10:50 AM
#52

Jag, ger o tar emot gärna :)

Theleonora
7/17/12, 10:51 AM
#53

Jag tar gärna emot :)


Pagan
7/17/12, 12:33 PM
#54

Jag är med. ger och tarGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

szirius
7/17/12, 2:34 PM
#55

Jag är med!  Jag gör en lista för att förenkla, så kan man bara kopiera och skriva in sitt namn understGlad. Hittills är vi:

Ians

Eden Rose

kameleonten

Pagan

Szirius

Annons:
Ians
7/17/12, 4:35 PM
#56

Gött! Vilket gäng…detta blir bra!

maria6
7/17/12, 5:53 PM
#57

Är gärna med pa ett hörn!

maria6
7/17/12, 5:54 PM
#58

Ians

Eden Rose

kameleonten

Pagan

Szirius

**maria6
**

shigne
7/17/12, 6:45 PM
#59

Ska försöka skärpa mig lite - har gått så dåligt de senaste gånger jag försökt vara med. Kan hända att jag är mer i balans just nu.

Ians

Eden Rose

kameleonten

Pagan

Szirius

maria6

shigne

Lill-Mari
7/17/12, 7:43 PM
#60

Jag tar väldigt gärna tacksamt emotGlad

LottaO
7/17/12, 7:54 PM
#61

Jag är jättegärna med! Axlar och nacke behöver uppmärksamhet.

Dansa kan man alltid göra!

szirius
7/17/12, 8:24 PM
#62

# 60 och 61, då kopierar jag in er:

Ians

Eden Rose

kameleonten

Pagan

Szirius

maria6

shigne

Lill-Mari

**LottaO
**

Annons:
Ians
7/17/12, 8:31 PM
#63

Skrattande

är inne o kikar till listan… Vad glad jag blir, det blir mycket kraft när många är med!

kram till Er alla!

Pagan
7/17/12, 9:01 PM
#64

Ja nu är det dagsSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Toyan
7/18/12, 6:27 AM
#65

Trött som en gnu av jobb och medicinen, slumrade i TV-fåtöljen, vips var healingstunden över, får vara med nästa gång.

Lill-Mari
7/18/12, 8:10 AM
#66

Tack för healingstunden i går kväll,har sovit som en stock i natt

shigne
7/18/12, 8:46 AM
#67

Kunde inte ligga ifred vid utsatt tid - det blev en kort, väldigt kort stund bara.

Det jag kunde snappa upp var vä fot som gjorde ont, precis som om jag hade tappat nått på foten.

Sen upplevde jag en tjock, tung ensamhet i bröstet….

Åsså blev det inte mer!

Sovit precis hela natten - tack!

Ians
7/18/12, 9:15 AM
#68

Jag hade en konstig känsla i mellangärdet det molade men inte som ont utan mer som oro…

En fantastisk värme i händerna! under hela healing stunden! Och har sovit som en klubbad säl hela natten!

Tack vänner för härliga tankar och energier!

maria6
7/18/12, 10:52 AM
#69

Det gar lite bättre för varje gang, tack alla!

Annons:
Pagan
7/18/12, 11:42 AM
#70

Ja visst gör det, tack allihop

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Eden Rose
7/18/12, 11:50 AM
#71

Tack alla!

szirius
7/18/12, 12:48 PM
#72

tack för en härlig stund igår, även jag har sovit gott inattKyss.

Jag kände av ryggslutet, det durrade o burrade där ett tag o blev hett, sedan släppte det, men svårt att säga om det healades på mig själv eller om jag kände in nån annanFlört

Ians
7/18/12, 12:57 PM
#73

Flört

det vet en ju inte så noga när en gör grupp distans healing! Men gott gör det iaf!

maria6
7/18/12, 1:46 PM
#74

Det durrade och burrade ordentligt i mitt onda knä ocksa…Glad

Theleonora
7/18/12, 9:26 PM
#75

Tack alla för healingstunden!

Var nog min ensamhets- och oroskänsla som snappades upp Skäms


Ians
7/24/12, 4:42 PM
#76

Jag jobbar xtra inatt men skickar till de som vill ha lite boost..under natten om ni vill! annars åter kommer vi nästa tisdag!

kram

Annons:
maria6
7/24/12, 4:47 PM
#77

O.K, har inte heller tid kl 21.00, tar tacksamt emot boost under natten!Kyss

Ians
7/24/12, 4:56 PM
#78

Flört

det skickar jag! Tittar in här vid 24-tiden o kollar om det är fler anmälda o så skickar jag till dem som anmält sig!

kramar i mass till Er alla!

LottaO
7/24/12, 5:08 PM
#79

Jag skulle behöva lite lugn sömn! Så lite lugnand vågor hitåt vore jag tacksam för!

Dansa kan man alltid göra!

anders35
7/24/12, 7:36 PM
#80

Jag tar också gärna emot Glad

Annars hade jag tänkt vara med och skicka men det får bli en annan dag, för jag börjar jobba tidigt.

Eden Rose
7/24/12, 7:54 PM
#81

Jag tar gärna emot, jag kan äve skicka kl 21. <3

Pagan
7/24/12, 7:55 PM
#82

Jag är med - 21 passar mig fint - kollar in en stund innan

Ians

Maria

Lotta

Anders

Pagan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

sommarosol
7/24/12, 11:23 PM
#83

Jag tar gärna emot. Tack :)

Annons:
Pagan
7/25/12, 12:09 AM
#84

Hoppas alla får en god natts sömn - ses imonKyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
7/31/12, 3:55 PM
#85

Japp så var det Tisdag igen……i kväll är jag ledig o tänker sätta mig vid 21-tiden.

Någon som hänger på?

Om någon ville vara snäller o skicka lite till mig också…så hade jag varit djupt tacksam!

Pagan
7/31/12, 4:57 PM
#86

Hänger påGlad

Ians

Pagan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
7/31/12, 5:01 PM
MaMaMade
7/31/12, 5:26 PM
#88

Jag vill *väldigt* gärna vara med ikväll…men undrar om jag är klar m allt till kl 21? Har jättehögar med nässlor o ormbunkar som måste bindas o hängas upp efter middagen. Ska iaf göra ett försök! Här är det probs m sömnen…sov jag dåligt förut så är det helt o skogens just nu! Nacken o allt, ni vet, taskig säng, rötmånad o svetten rinner nattetid, täbt i nätan…många bäckar små o jag är helt väck i huvudet m ständig skallebank. *BLÄÄÄ*! Gör min grej o tar ett snack jag… Glad

Theleonora
7/31/12, 5:37 PM
#89

Jag är gärna med. Kan inte riktigt det där med healing men skickar goda tankar åt ditt håll Ians! :)


mayolica
7/31/12, 6:04 PM
#90

Jag tar gärna emot healing,men orkar inte skicka.

~ mayolica ~

Annons:
anders35
7/31/12, 6:16 PM
#91

Hej. Jag hänger på i kväll!

Glad

shigne
7/31/12, 6:27 PM
#92

Jag är med och sänder  - dock senare än 21!

Eden Rose
7/31/12, 7:03 PM
#93

Ja e me…<3 sänder o tar emot gärna också…

/n

Pagan
7/31/12, 7:37 PM
#94

Funkar ju även om inte klockan är prick 21.00Glad

Ians

Pagan

MaMa

Mayolica

Kameleonten

Anders35

Shigne

Eden Rose

Nån mer som hänger på? Skriv upp så vi vet vem som vill ha lite sköna energier under kvällskvisten

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
7/31/12, 8:58 PM
#95

Klockan är nu 20.56

Och jag noterar de som anmält sig hittills, och drar mig tillbaka för en stund i samtal med de healande andarna!

Dagens lista är mao stängd from nu…..

Pagan
7/31/12, 9:38 PM
#96

Vilken härlig känsla jag fick. Satt ute på altanen och det var lite kyligt, men så varm och go jag blev. Känns som jag helat mig själv från topp till tå. Ians du kändes väldigt nära. Hoppas och studsa tjejen för i dag hände det grejer!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
7/31/12, 9:46 PM
#97

Jag fick en känsla av att mitt vänster ben ev sida var "borta" och ett problem i höger lår som någon visade mig….inte nödvändigt samma person som har problem i vä sida. Det är ju lite svårt att känna exakt när man skickar till många samtidigt.

Och en välldig aktivitet runt dem som jag hade på min lista…några till smög in under själva healingen….så de fick vara med i gemenskapen!

Pagan jag kände faktiskt samma sak …att du var speciellt nära under "sessionen"

Hoppas ni andra känner er avslappnade och energiboostade/ sover gott under natten!

Kram

Annons:
Pagan
7/31/12, 9:59 PM
#98

Kyss vet du, det var nästan magiskt, när du sovit och vaknat och gått runt som vanligt imorgon - så känn efter - idag har gjort skillnad ordentligt. i know it, var som att all fokus låg på dig. Jag bestämde verkligen inte själv. Eller så gjorde jag det, i vilket fall / skit samma. Det var annorlunda idag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

shigne
8/1/12, 9:58 AM
#99

Tack för gårdagskvällen!

Sovit så himla gott, ända fram till kl 9.

Under min healingstund kändes jag att de tidigare oroligheterna (som jag känt av vid tidigare healing) fanns med, men de kändes avlägsna och hanterbar.

I hö ben fanns en smärta som jag försökte "blåsa" bort.

Kände mycket värme, mycket kärlek och omtanke!

En mycket, mycket fin healingstund!

Tack

Eden Rose
8/1/12, 10:50 AM
#100

Tack  för gårdagens healing.  Kände ett stort tryck mot hjärtchakrat, men som plötsligt försvann. Blev efter det sååå trött :) Somnade bums! Var uppe inatt 3 gånger dock med min hundvalp, men det är en annan historia *skratt*. Men en mycket skön healing session! Tack!

mayolica
8/1/12, 11:08 AM
#101

Tack för healingen,den var välbehövlig och gjorde bra verkan. Jag kände jättestark healingenergi igår kväll,det var den kraftfullaste healingen jag känt på väldigt länge.

~ mayolica ~

MaMaMade
8/1/12, 12:12 PM
#102

Gjorde klart först kl 22 igår…o då snackar vi grovjobbet. Hade dock mitt vanliga snack m Micke o gänget när jag lade mig o själv har jag sovit riktigt bra (var iofs svalare i natt).

Puss o kram allahopa! Kyss

anders35
8/1/12, 7:12 PM
#103

Sov också som en stock. Det var en härlig stund.

Ians
8/2/12, 12:14 PM
#104

Jösses vilken energi jag fått…Det var verkligen Magiskt denna omgången…. Pagan!

Annons:
Pagan
8/2/12, 1:29 PM
#105

Ja jag sade ju detSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Theleonora
8/4/12, 9:56 AM
#106

Stort tack till att som var med i tisdags, jag försökte så gott jag kunde även om jag inte kunde koncentrera mig helt under tiden.

Dom där oroskänslorna är mina och dom kommer och går… Hade nog en bra dag i tisdags :)


Elpida
8/6/12, 11:05 AM
#107

Hej godingar!

Ni är ju fantastiskt duktiga!!!! I morgon tänker jag sätta mig vid 20.30, jag hinner inte annars. Någon annan som ska skicka eller behöver lite healing)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
8/6/12, 11:43 AM
#108

jag är med. Hoppas jag. Första jobbdagen i mon, men jag hoppas jag inte stupar före 21Glad

Elpida

Pagan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Ians
8/6/12, 11:45 AM
#109

Som vanligt är jag med Flört

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose
8/6/12, 12:33 PM
#110

Jag e me :)

Theleonora
8/6/12, 12:37 PM
#111

Och jag!


Annons:
maria6
8/6/12, 12:51 PM
#112

Är gärna med!

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05
8/6/12, 4:23 PM
#113

Hej!

Jag är gärna med och tar emot healing.

Tack på förhand!

Rosen05Glad

maria6
8/6/12, 5:20 PM
#114

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

Foten i munnenSkrattande

shigne
8/6/12, 6:49 PM
#115

Jag ska försöka hänga med också - som givare, fast är det nån som "skannar" in mig så gör ju inte det något!

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

shigne

MaMaMade
8/6/12, 10:24 PM
#116

Sätter mig ute på altanen vid 20:30 då! Glad

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

shigne

MaMaMade

Elpida
8/7/12, 8:04 AM
#117

Vad roligt att vi är så många Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mayolica
8/7/12, 11:05 AM
#118

Jag tar gärna emot healing. Vet inte nu om det funkar ikväll att vara med och ge?

~ mayolica ~

Annons:
Ians
8/7/12, 11:57 AM
#119

Då blir det:

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

shigne

MaMaMade

Mayolica

I kväll…Jätte roligt att vi blir så många!

Stor kram till alla!

Jarado
8/7/12, 2:05 PM
#120

Hej!

Även jag skulle vara tacksam för healing i kväll. Skicka även till min dotter om det går.

Tack på förhand, ni som äger denna förmåga!

Ians
8/7/12, 2:44 PM
#121

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

shigne

MaMaMade

Mayolica

Tuva

Jarado

Tyvärr Jarado kan vi inte skicka till din dotter… de som är med här är de som själva anmält sig o därmed gett tillåtelse till att vi skickar.

mvh

Toyan
8/7/12, 4:28 PM
#122

Jag är med i kväll, ger och tar.

Ians
8/7/12, 5:51 PM
#123

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

shigne

MaMaMade

Mayolica

Tuva

Jarado ….. Tyvärr Jarado kan vi inte skicka till din dotter…*se nedan

Toyan

* endast de som anmäler sig här o därmed godkänner att vi skickar. Kan vara med under allmäna healingen.

anders35
8/7/12, 6:18 PM
#124

Jag är gärna med, men lite svårt kl. 21. Kan vara med en stund vid 22 om det är ok.

Ians
8/7/12, 6:36 PM
#125

Elpida

Pagan

Ians

Eden Rose

kameleonten

maria6

Rosen05

shigne

MaMaMade

Mayolica

Tuva

Jarado ….. Tyvärr Jarado kan vi inte skicka till din dotter…*se nedan

Toyan

anders35

Snälla kopiera listan när ni anmäler er o sätt ert egetnamn längst ner….anmälan skall vara inne senast 20.15 idag…då stänger vi listan för idag. Kul med så många idag! Skrattande

Annons:
Pagan
8/7/12, 8:18 PM
#126

Då är det bara en liten stund kvar.Glad Dags att förbereda sig och läsa på listan ordentligt nu då

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tuva-Lena
8/7/12, 10:30 PM
#127

Usch, blev så stressigt för mig innan det började, men jag la mig tillrätta vid 21 och blev görsvettig idag! Kan det vara inflammationen som lämnar kroppen? Vääldigt skön stund i alla fall, men jag hann inte mer än stiga upp ifrån sängen så ringde telen också.. *hmpf* Därför tog det lite tid med feed back.

Tack alla ni som skickade till mig ikväll! Känns superbra just nu!Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
8/8/12, 8:30 AM
#128

Godmorgon!

Healing sessionen igår var jätte fylld med energi…..värmen spred sig över hela kroppen på mig….en stund hade jag en ryckning i höger fot ut efter hela ut sidan av foten.

Och det kändes som en mjuk värme boll vid solarplexius.

Det är krut i dessa stunder måste jag säga! Jag hoppas ni sovit gott under natten o vaknar fyllda med underbar energi!

Tack alla goingar som var med under kvällen session….Både givare o mottagare!

Elpida
8/8/12, 8:37 AM
#129

Tack alla fina igår!!! Det killade lite här och där, i ena handen lite extra..

Fick lite bilder men inget jag kunde härröra till någon speciell. Det roligaste var att när jag var lite extra fokuserad på Tuvan så kom Pagan och hjälpte till - tackar för det Pagan, vilket teamwork! Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jarado
8/8/12, 9:37 AM
#130

Tack ödmjukast för healingen i går!

Trots lite "turbulens" innan, hann jag varva ner och kände tydliga ryckningar i benen framförallt.

MVH

Jarado

shigne
8/8/12, 10:29 AM
#131

Kände bara värme och massor med positiv energi….var så gött så jag somnade och sov nästan 9 timmar Förvånad

Tack för den fina healing-stunden!

kram

MaMaMade
8/8/12, 3:10 PM
#132

Börjar med goda intentioner o sedan blir det bara stress av alltihopa. Iofs helt fel tid för mig att vara nervarvad före kl 22…igår hade jag inte fått undan förrän kl 21:30. *Men* jag är ju å andra sidan inte kunnig i healing…så jag gjorde min grej när jag gick isäng, hoppas att ni/ngn fick fara nytta av det lilla. Kyss

Annons:
Rosen05
8/8/12, 7:04 PM
#133

Tack till Er alla som skickade healing igår kväll! Kände av den i form av ett inre lugn i bröstkorgen, men fick även lite ont i huvudet, om det nu hade med healingen å göra?

Kram Rosen05Glad

Pagan
8/8/12, 7:21 PM
#134

Så lite så Elpida. Tycker också dessa kvällar blir lite extra allt, blir bättre och bättre. Mår himla gott i dag, hade inte ens problem att gå upp då klockan ringde i morse.Glad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Eden Rose
8/8/12, 8:13 PM
#135

Min healing-kväll avbröts av att lilla hundvalpen tänkte kissa på golvet, efter det hittade jag inte tillbaka. Men hoppas lite healing energi kom fram till någon :)

Tack till alla!

N

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: