Annons:
Etiketthealing
Läst 2343 ggr
Ians
12/25/12, 8:23 AM

Tisdags healing 5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ännu en healing tråd, har blivit lite lång. så jag öppnar en ny.

Förra tråden hittar ni här :

http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/507d102788f47270df021dd1-tisdags-healing-4?discussions-1

~~~~~~

Tisdagar kl 21 sitter jag och skickar distans healing till de som vill ha lite energi, och för dem som vill skicka är det bara att haka på.

Själv har jag en utbildning inom healing…Men kände kraften innan så för min del är det fritt fram att pröva att skicka. Och gärna skriva lite om den känslan man fick av att försöka skicka….eller ta emot.

Här kör vi med nicknames i den allmäna healing gruppen….för mer specifika bekymmer går det att pma mig o få en session enbart för just DIG o dina problem….men då kommer vi överens om en tid som passar oss.

Och då vill jag ha ditt namn….för att kunna konsentrera mig på just Dig bättre.

Så här allmänt tror jag att de som står för kraften vet exakt vem du är iaf.

Välkommen in på Tisdagar…vi har enkla regler

Anmäl dig i denna tråden om du vill ha healing senast kl 20.30 den tisdag du vill vara med.

Eller anmäl att du är med och skickar senast 20.30 den tisdag du är med och skickar. På sammasätt genom att skriva i tråden Flört

Annons:
Ians
12/25/12, 8:29 AM
#1

Någon som vill vara med idag? Eller har ni fullt upp med jufirandet? Flört

Theleonora
12/25/12, 12:33 PM
#2

Jag är gärna med idag! :)


zzzoder
12/25/12, 2:15 PM
#3

Jag tar jättegärna emot ikväll! Antar att ni också är med, så skriver er i listan :)

Ians

Kameleonten

Zzzoder

mayolica
12/25/12, 4:11 PM
#4

Jag är med på Juldags-Healing Flört

Ians

Kameleonten

Zzzoder

mayolica

~ mayolica ~

Elpida
12/25/12, 7:51 PM
#5

Jag ska försöka vara med, jag ber iallafall om att få mottaga lite heailng till mina ömma kropp och inflammerade leder!

Pyss på er!

Ians

Kameleonten

Zzzoder

mayolica

Elpida

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Theleonora
12/25/12, 10:08 PM
#6

Tack för kvällens healingstund! Det kändes till viss del i det tredje chakrat och pannan.


Annons:
Ians
12/26/12, 6:12 PM
#7

Tack alla goa som medverkade både som givare o tagare!

Tänkte att vi kör även en nyårsdags healing om Ni är intresserade Flört Det verkade finnas de som har behov o de som är villiga att skänka en stund åt sina med människor, trots helgerna.

Och finns det bara intresse så kör vi på !

Kramar till Alla!

Theleonora
12/26/12, 7:05 PM
#8

Tack sj Ians! Jag är såklart gärna med, finns väl inget bättre sätt att börja året än med lite egentid :)


Rosen05
12/30/12, 5:16 PM
#9

Hej!

Jag är gärna med och tar tacksamt emot på nyårsdagskvällen!

Gott Slut!

kameleonten

Rosen05

zzzoder
1/1/13, 11:01 AM
#10

Gott nytt år på er, gott folk!

Jag tar tacksamt emot healing ikväll. Känns som en underbar start på ett nytt år.

Ians

kameleonten

Rosen05

Zzzoder

Ians
1/1/13, 4:24 PM
#11

Ett litet ihärdigt gäng även ikväll! Det glädjer mig mycket!

kram Kyss

Ians
1/7/13, 6:04 PM
#12

Detta blir vår sista healing tisdag! From nästa vecka kör vi healing på måndagkvällar istället….jag har fått ett nytt jobb schema o jobbar de flesta tisdagar o då blir det lite snärjigt!

Hoppas den nya tiden skall passa de flesta….men först kör vi vår sista tisdagshealing imorgon kväll kl 21!

  • Ians
Theleonora
1/7/13, 6:10 PM
#13

Mig passar det! Hoppas du är nöjd med ditt schema:) Denna tisdagslista blir Ians Kameleonten


Annons:
hulahulla
1/7/13, 6:21 PM
#14

Hej!

Jag undrar om man kan anmäla ngn som inte är medlem?? Eller endast medlemmar?

shigne
1/7/13, 7:03 PM
#15

Jag är med, fast även denna gång lite senare om det är ok?

Ians

Kameleonten

shigne

Ians
1/7/13, 7:33 PM
#16

#14 de som skall vara med bör anmäla sig sj. Men stunden är öppen för alla som har ett ifouskonto o kan skriva upp sig själv ! Hoppas det ger dig svar på din fråga . Shigne du hänger på när du hinner!

Rosen05
1/7/13, 8:43 PM
#17

Jag är gärna med imorgon tis 8/1 och tar emot healing.

Ians

Kameleonten

Shigne

Rosen05

Elpida
1/8/13, 10:48 AM
#18

Jag tänkte försöka vara med ikvällGlad

Ians

Kameleonten

Shigne

Rosen05

Elpida

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
1/8/13, 10:59 AM
#19

Välkommen in Elpida! Skrattande

Eden Rose
1/8/13, 6:32 PM
#20

Är det healing ikväll? Isåfall vill jag också vara med :) Ians Kameleonten Shigne Rosen05 Elpida Eden Rose /Nina

Annons:
zzzoder
1/8/13, 7:20 PM
#21

Jag tar gärna emot!

Ians

Kameleonten

Shigne

Rosen05

Elpida

Eden Rose

Zzzoder

Ians
1/8/13, 8:54 PM
#22

#20 Ja Eden rose det är healingkväll ikväll! Kyss

Theleonora
1/8/13, 9:44 PM
#23

Stort tack för healingen!! Fick telefonsamtal precis innan och kunde inte vara närvarande så som jag hade önskat, men visst gör den sitt ändå?! :)


Ians
1/9/13, 12:30 AM
#24

#23…absolut! Tack alla som var med i kväll ! Då kör vi på måndagar from nästa gång!

shigne
1/9/13, 11:09 AM
#25

Tack alla för healingen igår kvälls!

Sent om sider fick jag en stund för mig själv, men tyvärr så somnade jag ifrån allting.

Hann dock få en känsla i högra sidan av buken, vid naveln ung. Kändes nästan som nån slags mensvärk, molande. "Blåste bort" det onda och sen blev det lugn i kroppen - så lugnt att jag somnade ifrån allting!

För min egen del ska det bli skönt att vi kör på måndagar.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: