Annons:
Etikettlivsstil
Läst 1721 ggr
shigne
2013-04-12 07:06

Bubbel 12 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

+o.4, mulet och trist ute.

Blir en sväng till jobbet idag igen, det är 4:e dagen den här veckan 😮 Fast idag ska jag bara in och träffa Audionomen som kommer för att lösa lite av mina dilemman vad gäller hörseln.

Ha en underbar Fredag…..du med Tuva, som fick två fredagar den här veckan 😉

Är rädda om Er!

kram

Annons:
Tuva-Lena
2013-04-12 09:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jaaaa shigne! Jag märkte just det - två fredagar, ja men är det inte fantastiskt ändå, tänk er, två fredagar i rad! Dubbelmys med andra ord..🤪

Morrn på dig shigne! Tur att jag har dig som håller reda på fakta då jag som sagt kan ha lite svårt för det själv. Tänkte först att; men jag har ju inte skrivit nån bubbla idag..?🤔Att JAG skulle ha kunnat ta fel på dagarna var alltså inte den första tanken som slog mig!😃"Det är inte lätt att va ödmjuk, för den som är felfri som jag…."😉(Mats Rådberg och Rankarna, minns ni dom..?)

Och solen skiner från en ännu så länge molnfri himmel, *Peppar papper*, vi väntar ju snö framåt kvällen.. hoppas att den blir i blöt form den här gången så att vi blir kvitt den snart.

Hoppas att det går bra hos audionomen shigne, ett elände med dålig hörsel. Min hund fick stark hörselnedsättning efter operationen av ögonen också!? Jag bad vet:arna att samtidigt kolla öronen medan han var i narkos och efter det har han tappat mycket av sin hörsel .. Vete sjutton vad dom gjorde, men ropar jag på hunden så kan han till o med gå åt andra hållet!🤔Har påpekat det men som vanligt är man rättslös mot "expertisen".. den så kallade..😕

Idag vet jag INTE vad jag skall hitta på. Är nervös, lite pirrig så där, för jag har sökt jobb på ett spa och går o väntar på besked därifrån. Annars PERFEKT för mig med min bakgrund, funderar dessutom på att gå en kurs i ekologisk ansiktsbehandling - som komplement. Tänkte göra det redan i höstas, men då blev ju hunden så dödssjuk..😕Kan dessutom hoppa in om de behöver någon med språkkunskaper i tyska, ja visst det är vårt nyrenoverade hotell mitt i slalombacken som söker personal!👍

Ha en underbar dag allihopa!☀️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
2013-04-12 09:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morn

Är på G till jobbet ..  Igår kväll va det årsmöte med Kristinehamns Handel..

Ska försöka få igång min ugn idag inte mycket kvar att glasera nu..Bordsklockorna är med .Ska bli spännande och se dom färdiga..

Ha en underbar fredag..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
2013-04-12 09:41
#3

Godmorgon…

Har så ont i ryggen! Försökte mig på konststycket att lägga en dam själv, eftersom kvälls personalen tyckt att ett flertal var så pigga att de gott kunde vara uppe. Och pallade upp dem framför deras TV apparater.

Vilket resulterade i att de var vansinniga när vi kom och ville lägga sig nu nu nu.

Låg på larmen o spydde galla över oss! Så kan det gå när arbetslaget innan kör med arbetsbesparande metoder för Dem! Idag har jag lyckats att sätta mig upp iaf….men det är varken smärtfritt eller trevligt!

Ev blir det en akut tur till kiropraktorn idag, så jag slipper gå runt så här i flera dar!

Ha en bra dag o var rädda om er därute i stugorna! Kram ❤️

Toyan
2013-04-12 10:40
#4

God förmiddag.

Här är mulet och 6 plus, ska visst bli regn, känner av väderomslaget i mitt huvud🤦‍♂️kanske ska det ääntligen bli riktig vår?

Lycka till hos audionomen shigne.

Var visst lite glömsk igår, vet att jag skrev i tråden men glömde   skicka😊

Stackars din fina vovve Tuvan, man undrar verkligen vad som hände, nåt svar lär du väl inte få heller😕Kramar till er båda och jag håller tummarna för att du ska få jobbet🌺

Ha en bra dag abbis.

Aj..aj.. så jobbigt med ryggen Ians, hoppas du får en tid hos kiropraktorn, inte kul att få ovett för att någon annan inte gjort det dom borde och dessutom göra illa sig, Kram.

Pagan
2013-04-13 10:52
#5

Å vad spännande Tuvan, hoppas hoppas!!🙂

Ians man blir ju rent av förb… sicka arbetskamrater😕

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: