Annons:
Etikettövrigt
Läst 1474 ggr
Magi-cat
6/6/13, 9:00 AM

Cancer botas med cancer....

Fascinerande upptäckt…

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16909948.ab

Kroppens egna celler har gett ett tips….Botemedlet finns i paradoxen….

"– Jag tycker det är väldigt spännande - och överraskande. Egentligen är det ju ett oväntat fynd, att tumören bildar en substans som påverkar dottertumörerna så att de bildar hämmande substanser. Men det är ju ofta så upptäckter görs, man snubblar över något"

Ganska logiskt tycker jag. Naturen tillhandahåller båda aspekterna, sjukdom och hälsa - det gäller att aktivera hälsan.

(Tänk, jag kom att tänka på homeopati :-))


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Tuva-Lena
6/6/13, 10:11 AM
#1

Du tog orden ur munnen på mig Katten!😃 Homeopati i ett nötskal! "Ont skall med ont fördrivas" heter ett gammalt ordspråk och por que no? Lite som "Anfall är bästa försvar"!👍

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
6/6/13, 1:20 PM
#2

Där satt den! 😉

Äntligen händer det något inom skolmedicinen, som inte enbart handlar om nya mediciner o biverkningar.

Man börjar få upp ögonen för att kroppen har en fantastisk läkningsförmåga i sig själv 🙂

Pagan
6/6/13, 4:54 PM
#3

ja tänk va´lösningen har funnits där hela tiden. nu har de lärt sig lyssna och förstå sambanden. 🙂snacka om ett möte av två parallella världar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Magi-cat
6/7/13, 7:45 AM
#4

Och så är det sockret….det ska man inte mata cancercellerna med….(ska hon få rätt igen, Annika Dahlkvist?)

http://www.medicaldaily.com/articles/16270/20130606/cancer-cells-blood-sugar-use-tumor-growth-immune-system-evasion.htm


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Starman]
6/9/13, 4:43 PM
#5

#4

När hade Annika Dahlqvist rätt senast?

Ians
6/9/13, 4:55 PM
#6

#5 Ganska ofta faktiskt Starman, något du missat?

Så beror det väl lite på vilken falang man tillhör…de troende eller de misstroende 😉

Annons:
[Starman]
6/9/13, 5:37 PM
#7

#6

Om något specifikt? Vad har hon haft rätt om?

Pagan
6/9/13, 9:36 PM
#8

LCHF exempelvis🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Starman]
6/9/13, 10:23 PM
#9

#8

Vad har hon haft rätt om angående LCHF?

Ians
6/10/13, 10:09 AM
#10

#9 Det finns det så mycket om på google så det är bara o sätta sig o kolla det Starman.

Därmed är diskussionen ang Annika D avklarad här! Vill du diskutera det vidare så får du öppna en egentråd om det! Inget mer här! för då redigeras de bort! 

Åter till TS…allesammans!!!!!!

Upp till toppen
Annons: