Annons:
Etiketttips
Läst 1262 ggr
maribell
2/16/14, 9:31 PM

Flöde

Hej!! Ville dela den här med Er. Jag får mycket inspiration att komma vidare när jag läser texten.

_Skapa bättre flöde i ditt liv
    •    Skapa rätt förutsättningar och rätt miljö för att kunna expandera och attrahera det du önskar. Du behöver se över dina val och se hur de överensstämmer med din önskan i livet just nu. Var du befinner dig eller hur du agerar berättar vad du kommer att dra till dig. Känner du att du inte attraherar det du önskar så behöver en förändring göras för att du ska hamna i rätt flöde.
    •    Se över dina prioriteringar. Prioriterar du just nu rätt. Skapar dina prioriteringar möjligheter i nuet?
    •    Har du svårt att komma framåt så behöver du titta på vad som stoppar, hindrar eller begränsar dig?
    •    Är det något i ditt liv som du behöver ta tag i först? Behöver du bana väg eller göra klart något annat innan det är dags att agera nytt?
    •    Bryt vanor, ovanor och gamla mönster. Om du alltid gör som du alltid gjort så får du alltid samma resultat. Om du känner att livet är motigt för dig och att du har svårt att hamna i ett flöde så är förändring det som krävs.
    •    Gör små förändringar och ta små steg i rätt riktning så kommer flödet att komma igång. Det kan omöjligt flöda i en stillastående fors.
_

Annons:
Tuva-Lena
2/17/14, 12:46 PM
#1

Mycket bra inlägg och den påminnelsen behöver vi alla! Tack maribell! Blomma

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2/17/14, 5:20 PM
#2

Säger som Tuvan, Tack för påminnelsen! Ett mycket bra inlägg. ❤️

maribell
2/18/14, 11:51 AM
#3

Jag vill bara tillägga, att jag menar att vissa saker är svårt att påverka och att livet är orättvist ifrån början ibland….

Att välja rätt är när jag väljer så att alla får glädje av mitt val.

När jag väljer fel så påverkar jag så att andra får lida för mitt val.

Herregud, vad svårt att förklara men jag vill härmed säga att jag inte delar åsikter som har med LoA att göra.

Upp till toppen
Annons: