Annons:
Etikettövrigt
Läst 457 ggr
shigne
2014-04-16 08:31

Onsdagsbubbel 16 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Såg ni rubriken? Idag skrev jag rätt dag och rätt datum 😃

Vaknade rätt skapligt idag - full rulle denna dag också. Idag tänker jag börja med att olja in utemöblerna. De fick sig en omgång med skurborste och såpa igår… 

Tyvärr är det rätt mulet och bara +2,4 just nu… Men en får väl passa på så länge det är uppehåll och +grader.

Önskar alla en härlig onsdag!

kram

p.s.

nån som brukar se "Trolljägarna" på tv?

Annons:
Tuva-Lena
2014-04-16 09:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron shigne!

Ja jag kollade så att det blev rätt dag idag!Skrattar Å de va de ju!Tummen uppAnnars är inte jag den som håller reda på vare sig dag eller datum heller alla gånger… kanske därför som jag upptäckte att någon annan också kan göra fel.CoolHa ha..

Hörrö du, va effektiv du är! Jag borde göra samma sak, d v s olja in utemöblerna men är det nånting som tar tid, oftast hele sommar'n, så är det såna saker. Får väl skärpa till mig på den punkten..

Nää, vad är trolljägarna? Låter som nåt jag skulle vilja se… vilket program går det på? Aha, the best is yet to come.. står det, jag läste "beast" jag, med tanke på trolljakt då.. Därom råder nog delade meningar förstås, det som kommer framför om mig om några år är pension och jag vet inte om det är det "bästa" direkt.. (Min kusin blev inlagd på sjukhus i Thailand för matförgiftning. I journalen skrev man: "an old lady" och då är hon lika gammal som jag..Förskräckt)

Här lyser solen, lite under 0:an fortfarande men det blir snart varmare fast ikväll skulle det regna.. ja ja, det blir som det blir med det!

Ha en härlig dag allihopa!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

shigne
2014-04-16 09:08
#2

Här kommer en länk till Trolljägarna

Jag funderar väldigt mycket på det här med cyberlivet och var det för mänskligheten….

abbis
2014-04-16 09:36
#3

Morn

Det är inte troll i skogen Tuvan utan på nätet..😃.

Cybertrollen har vi ju även här😕

och jag har dom på min blogg..och samma personer skickar hatbrev med snigelpost..

Får man väl leva med😭.

Vi har några i staden här oxå som försöker sabba för oss hela tiden på FB..

Idag ska jag byta kläder som fick igår som födelsedagspresent.Sambon kom med ytterligare ett paket  igår ❤️.

Ha de så bra nu

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
2014-04-16 10:32
#4

God morgon!

Idag fick jag sova ända till kl 8 och har inte vaknat nån gång under natten,,fantastiskt🙂

Solsken även denna morgon, men kyligt, 2 plus. Idag är det sista omgången akupunktur och så ska jag hämta ett paket, för övrigt lite småpyssel.

Läkarbesöket igår var en positiv uplevelse, EKG var bra och jag fick hela 35 minuter av doktorns tid. Fick en lång lista vilka prover som skulle tas med mig till labb, tre dgr skulle det ta innan svaret kom, men under sen eftermiddag ringde Dr och sa att alla prover var bra, kolesterolvärdet tom bättre än förra året👍 känns bra🙂

#2 Funderar också en hel del på detta varthän vi är på väg shigne🤔

#1 Härligt vårig bild Tuvan🙂

#3 Fy f..n för avundsjuka elaka människor abbis😡 Kram på dig.

Ha en jättefin dag allihopa❤️

Ians
2014-04-16 13:37
#5

Gomiddag på er!

Kikar in och vinkar till er alla. Ha en bra dag, så ses vi i trådarna under dagen 😉

Upp till toppen
Annons: