Annons:
Etikettövrigt
Läst 180 ggr
shigne
4/22/14, 5:13 PM

Tisdagsbubbel 22 april

Hejhej!

Ingen som bubblat idag? Kan det vara det vackra vädret som lockar en till att INTE sitta vid datorn?

Här har solen skinit hela dagen fram till nu…för nu börjar det mulna på. Men värmen är det inget fel på!

Idag har jag oljat utemöblerna, bytt till sommardäck på bilen (bättre sent än aldrig), tvättat och varit ute och cyklat med lilla vovven!

Nu blir det mat till hela gänget och sen tänker jag inte göra ett smack mer!

Hoppas ni alla haft en bra dag och att allt blivit som det var tänkt när ni vaknade!

kram o ha en härlig kväll!

Annons:
gummimamma
4/22/14, 8:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ja, alla verkar vara ute idag! Själv kom jag hem från jobbet och gick aldrig in, utan stannade ute i trädgården. Kacklade en stund med änderna, studerade en glada som cirklade runt i luften över huset, fotograferade blommor och bara satt vid dammen och njöt.

abbis
4/22/14, 9:44 PM
#2

Kom hem nu från jobbet..

Hann inte skriva i morse..

Kurskväll efter vi stängde..Jag körde keramik och sambon körde lakritsprovning i caféet..

Vi kommer avskuta kursen med en sista kväll med glasering när jag är hemma igen efter resan..Det kändes bra att börja avrunda nu..

Alla ska fortsätta i höst..känns bra att dom är nöjda..

Igår hade vi öppet några timmar .Som tur var så handlade dom 3 kunderna som kom rejält, annars hade det varit bortkastad tid..

Nu kör vi så det ryker t.om 1 maj ..

Ha de gött

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ians
4/23/14, 9:08 AM
#3

Gummimamma jag älskar dina änder! Vilka underbara vänner att ha i trädgården!

Upp till toppen
Annons: