Annons:
Etikettövrigt
Läst 247 ggr
shigne
4/23/14, 7:51 AM

Onsdagsbubbel 23 april!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Här skiner solen från en gråmulen himmel - vad blir det för väder idag tro? 🤔

Jag känner starkt för att åka bort, gärna ensam….eller med max en god vän alt. kärleken. Kanske för att vårbruket har kört igång på allvar, så tid finns inte till relaxa så att säga!

Men som arbetslös (dock inte rådlös), så kan jag nästintill "göra" min egen dag!

Önskar alla en fin mitt-i-veckan-dag!

kram

Annons:
Ians
4/23/14, 8:38 AM
#1

Godmorgon Shigne,

Vad trevligt det låter att åka bort och få en liten semester, med bara någon som står en nära! Det hade jag också behövt!

Igår hann jag inte ens kika in, natt jobb, några timmars sömn och tillbaka till jobbet för två möten! Gled in 2 minuter försenad med andan i halsen…… så kom inte den som skulle hålla i mötet! 😕

Så vi fick sitta en timme och vänta till nästa möte skulle hållas! Ja ja vi led inte, det serverades kvällsmat i huset så vi satte oss och åt, inte varje dag vi kan sitta ner och äta tillsammans nästan hela natt personalen tillsammans, vissa träffar man ju knappt för att vi går om varandra. Så det blev trevligt iaf

Strax skall jag iväg för brandövning i 3 timmar, det är mycket denna veckan 😉

Ha det gott idag alla goingar!

abbis
4/23/14, 9:21 AM
#2

Morn morn

Här skiner sola från klarblå himmel , men det är ju nära Karlstad🙂.

Det är härligt med värmen men hoppas det kommer räcka över sommaren oxå..När våren blir fin blir sommaren skit..

Ikväll har sambon möte efter vi stängt så jag kan  få spisen för mig själv..Börjar sina på kakor..

Ingen som känner någon som åker från dessa trakter till Göteborg 2 maj..Vi kollar på transfer då vi inte vill ta bilen..🙂.Blir alltid billigare att dela på kostnaden..

Ha de gott nu i värmen allehopa

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Toyan
4/23/14, 10:12 AM
#3

God morgon!

Lite kyligare än igår, men solsken och blå himmel. Vi är nog lite bortskämda i år, med mild vinter och fin vår.

Kanske blir det tid för en liten resa senare i vår shigne.

Jobbigt att stressa så där Ians, men fint att ni fick en trevlig stund tillsammans hela gänget🙂 Hoppas du får vila efter brandövningen idag.

Har du kollat i lokala tidningar abbis, i bland finns det annonser med förfrågningar om samåkning. Lycka till.

Igår var det tvättstuga och lite annat att ta hand om. Idag ska jag ut på stan och handla.

Ha en fin dag❤️

Tuva-Lena
4/23/14, 1:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej på er allihopa!

Soligt o fint här också men kallt i luften, flera minusgrader på natten .. Har precis avslutat en behandling och senare ska jag tillbringa nån timme med hästarna, hoppas bara att Madamen inte tappar fotfästet idag.. Men först dammsugar'n! Gräs, grus och grenar till o med, som fastnar i svansen när man går i skogen ni vet, på golven… grrrr. Strunt samma, det är bara vår en gång om året!

Sitter just o tittar i kompendiet shigne, ifall du undrar, och tar ut de viktigaste bitarna.Glad

Är så olycklig över hunden som verkar ha tappat hörseln mer eller mindre. Har behandlat honom för inflammation i örat och det blev så bra men bara två rdaga efter behandlingen så är han nästan döv!? Kan det vara nån  propp i hörselgången tro..? NU har jag köpt "öronrens" på apoteket så jag få testa med det först, annars blir det väl vet. även om man drar sig för att kontakta dom, som gjorde honom halvdöv ifrån första början..LedsenBlind dessutom.. LedsenPlantor!

Ha en fortsatt fin dag allihopa !Glad

Och du abbis, du skulle kunna annonsera efter en "samåkare" i lokaltidningen, visst..?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: