Annons:
Etikettövrigt
Läst 599 ggr
shigne
8/28/14, 8:39 AM

Bubbel 28 Augusti

Gomorron AB-vänner!

Här skiner solen och idag känns det som det besvärliga med gårdagen är på väg bort…

Det blev lite för mycket måndag och tisdag, så min sjukdom slog till och jag blev mer eller mindre sängliggande under gårdagen. Men idag känns det okej, jag ska vara mer rädd om mig och om dagen idag!

Steg upp tidigt, har suttit och lyssnat på Spotify - letat låtar/musik som talar till hjärtat. Jag lägger in en låt på en artist jag faktiskt glömt bort, men oj så bra hon var idag…

Ett mjukt och stilla yogapass och frukost på det! Nu ska jag låta dagen ta mig på en svängom.

Jag önskar Er alla en härlig dag!

kram

Annons:
abbis
8/28/14, 9:00 AM
#1

Morn

Låter inte bra det där Shigne, skönt det har vänt 👍.

 Gårdagen blev ett elddop för mig..Stod i Caféet utan avbrott mellan 12 -17..Hade som mest 6 kaffe som skulle ut samtidigt..Som tur va det  mycket  stammisar..Så efter ett 14 timmars arbetspass med en kissepaus och 10 minuter lunch va jag helt slut..

Känns skönt att ha sambon på plats igen.. Han sa-Jamen där ser du ,du klarade det galant..Men som sagt inget jag vill göra hela tiden för då får han dreja 100 muggar..

Idag ska jag göra klart klockorna jag började med i fredags..Har varit liiite för mycket störningsmoment av annat denna vecka..

Kram på er

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
8/28/14, 9:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Skönt shjgne att kroppen är rättvänd igen! Ta det lugn med yogan, bättre med en eller två dagars mellanrum och att det blir en vana, än att köra på så att det blir ett tvång och sedan inser man att man inte hinner den dagen nå annat dyker upp - och så lägger man av. Ha en underbar dag!🙂

Duktigt abbis! Du klarar det mesta men ja förstår att det där var i stressigaste laget! Skönt att ha gubben hmma igen..?😉(Texten.. och det är bar på iFokus dt blir så p g a all reklam!)😕

Ja inte vt jag, men nog känner jag mig lite "mobbad" allt, inte ett enda svar igår på in bubbla? Trdde först att jag  såg fel…

Solen lyser med sin rånvaro idag, det bev en dag med sol men just nu regnar et - igen. Hoppas det bara är tillfälligt Man har ju lovat sol… ju.😕Fr se vad jag hittar på, ute är jag i vilket fal men nog är det oligare om man slipper bli blöt. (Ha ha, j**la text!)😃Strunt samm…

Har inte gjort nån lotion än så det skulle jag kunna fix idag, sedan ett kortae yogapass för iår blev det ängre och då kndaliniyoga.

Tyckte jag såg min kat igår, stannade bile vid vägkanten och sprang!!! över en lägda och rooopade "Kisssseeeeeeeen! Antagligen skrämde jag slag på stackar'n för han la benen på ryggen.. NU har jag satt in annons i tidningen också.. det västa är att han kanse har blivit förvilad och då blir det sårt att få tag i honom..Ledsen

Lika bra att sluta, idag är texten fullstädigt åt helskotta!

Ha det så gott med vad ni än hittar på! 🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
8/28/14, 4:21 PM
#3

Gomidda,

Hann inte in riktigt igår, då jag fick ställa upp xtra på jobbet. Gott att du är bättre Shigne, och ta det lugnt, yogan kan vara riktigt effektiv!

Abbis, kul att växla uppgifter emellanåt! Men var o en bör väl göra det en är bäst på 😉tror inte din sambo skulle ro iland med att dreja 100 muggar, rakt av!

Eller han kanske har okända strängar på sin lyra😉

Tuvan, jag såg gårdagens tråd, och blev lika förvånad jag. Men, men vi var väll sällsynt upptagna igår bara! Han kommentera den tråden innan jag kikade in här, iaf

Strax skall jag iväg till personalmöte för natt teamet! Alltid är det nått sa kärringa som hittade rävskit i hösnhuset!

Hade varit gott att bara få vara denna kväll, efter 3 nätters jobb. Men , men…..

Ha en bra kväll alla goingar!

gummimamma
8/28/14, 6:54 PM
#4

Hejsan allihopa!

Idag har det varit lite blandat väder, men rätt ok värme på 20 grader. Svampen växer nog så det knakar i skogen nu med alla regnskurar… Ska ta en sväng i helgen och kika efter svamp.

Jag försöker "umgås" så mycket jag hinner med min nya katt, Oden. Han är aningen skygg, men älskar att kelas ändå. Men bara på hans villkor… Jag får inte lyfta honom, inte ta på hans bakkropp för mycket och inte göra för hastiga rörelser. Han stryker sig mot min hand och jag får klia honom runt huvudet. Men han stryker sig aldrig mot mitt huvud om jag lägger mig ner. Han är nyfiken på allt jag gör och rätt pratig av sig. Jag behöver inte vara rädd för att han ska försöka rymma igen, för han verkar vara vettskrämd för allt ute. Vågar knappt ens titta ut genom fönstret! Men jag har god hopp om att han ska lugna ner sig och inse att han inte behöver vara rädd varken för mig, andra människor eller uteliv. Han verkar känna sig rätt trygg inomhus i alla fall. Förutom när jag tar fram dammsugaren… Men det är ju många katter som ogillar det monstret! Jag skulle behöva bada honom, för han har blivit rätt skitig i bakkroppen av olika orsaker. Men jag vill inte skrämma honom med ett bad. Jag får se hur allt blir under den närmaste tiden. Vi får ta små steg, en i taget.

Upp till toppen
Annons: