Annons:
Etikettövrigt
Läst 534 ggr
shigne
9/2/14, 7:17 AM

Bubbel 2 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Har lite bråttom idag - åker uppöver, ska till tandläkaren,  hämta posten i lägenheten och plocka svamp! Har sällskap med mig av vovve, liten kille och en god vän.

Önskar alla en bra dag….glöm inte bort att stanna upp och njuta! kram

Annons:
Toyan
9/2/14, 7:36 AM
#1

Go'morron på er!

Lite bråttom här också, ska vara hos lilla barnbarnet idag, har busshållplatsen runt hörnet som tur är🙂

Disigt och 10 grader.

Ha en fin dag allihopa❤️

Ians
9/2/14, 12:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Önskar er allt gott under dagen Shigne och Toyan, och resten av gänget när ni kikar in 😉

Sovit länge idag, men det beror mest på att jag inte sovit alls i natt. Nej inget extra besök på Tanthotellet, utan en ond rygg som spökade, försökte hitta rätt sov ställning länge, det gick en stund och sedan vaknade jag igen efter en stund. Tillslut insåg jag att här kommer en inte att sova om en inte tar en tablett, men då var klockan alldeles för mycket för att det skulle bli en tidig morgon!

Får försöka göra några medvetna töj för ryggen under yoga passet om en stund! Tack o lov är jag ledig fram till fredag!!! Annars hade det blivit lite stressat med denna ryggvärken!

Ha det gott alla goingar och glöm inte att göra något kul varje dag! Bara något litet som får er att skratta gott, det är som  balsam för själen! Tänk på de tre viktiga L en i livet!

Upp till toppen
Annons: