Annons:
Etikettövrigt
Läst 521 ggr
shigne
9/3/14, 6:29 AM

3 September Bubbel

Gomorron!

Här ligger dimman tätt och det är +13 ute just nu. Vet inte riktigt vad det blir för väder - kanske uppehåll och lite sol som de lovat?

Det är full fart på kärringen här! Jag håller på att förbereda inför ett jobbsök idag. Ska åka in på ortens Spa och försöka "sälja mig"…. fast "bäst-före-datumet" snart har gått ut 😃 Nåja, det gäller att inte ge upp i första taget! 

Igår var jag upp till min förra bostadsort gör att gå till min tandläkare och för att plocka svamp. Det blev varken det ena eller det andra, tandläkaren hade blivit akut sjuk och åkt hem samt att i skogen (på mitt favoritställe) fanns inte en endaste svamp!! Iallafall inte ätbar.

Jag önskar alla en fin dag! Kramar i massor

Annons:
Ians
9/3/14, 8:02 AM
#1

Godmorgon Shigne!

Vilken trist dag igår för dig! Kanske något försöker säga dig att det är dags att klippa banden? 😉Hitta en ny tandläkare och nya svampställen. Hoppas att du får en bra dag idag, håller tummarna för dagens jobbsök!!!

Själv har jag sovit jätte gott i natt gårdagens rygg yoga gjorde susen!

Så det får bli ett pass idag också!  just nu sitter jag och dricker varmt citronvatten, efter första pinketuren med vovven! Det är faktiskt riktigt gott med denna varma dryck, och här gäller det att boosta…lilla dotera kör höstens första förkylning!

Ha det gott alla goingar och var rädda om er! Kram

Tuva-Lena
9/3/14, 10:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go'morrn kära vänner!

Tyyypiskt shigne! Fast det är ganska dåligt med svamp i år, har bara hittat enstaka själv också.. och sjukdomar kommer o går men dom borde ju ha kontaktat dig tycker man..🤔Hoppas att den här dagen blir mer lyckad!🙂

Här är det lite halvmulet men ganska varmt, igår när jag var i stan lyste solen och man trodde nästan att det var sommar igen..

Härligt Ians, va roligt att du har kommit igång på riktigt med yogan, nu har jag slarvat några dagar men SKA ta ett pass idag. Har ont där…och här.. och tror banne mig att gammeldomen har kommit. Till o med i en arm som gör förb… ont på natten när jag ska vända mig! Har jag suttit för mycket vid datorn? Vid ett bord som är för högt.? Skulle tro det. Jäkla datorer! (Fast egentligen är det ju mitt eget val.)😞Stopp i avloppet har vi också, både här och i stan så snart får jag gå bakom en tall när det blir dags.. Skit också för att tala klarspråk.😃

Behöver (fortfarande) ny lotion så jag kanske tar itu med det idag, annars finns det 100 kvm vägg att måla så det råder då ingen brist på sysselsättning.😃

(Måste fråga er, har ni hört talas om Cavi lipo? En metod där man "spränger" fettceller och kan minska midjemåttet med flera cm.. Man använder ultraljud och metoden introducerades I Sverige i år. En tjej ringde mig igår o frågade om jag var intresserad, ja inte för egen del för jag är för smal för sånt, men som terapi då.. Man undrar var innehållet i fettcellerna tar vägen? Går det ut i blodbanorna är det ju inte bra..)

Ha en fin dag allihopa!Skrattar

Länk till Cavi lipo

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

abbis
9/4/14, 9:23 AM
#3

Morn

Fortsätter jag med lite gnäll då..

Sovit pissdåligt länge nu och inatt låg jag och snurrade ett par  timmar f.ö så känns det att jag vaknar 30-40 ggr per natt..

Längtar till min husläkare är tillbaka från barnledigheten..

Nu jobbar vi båda så ögonen blööör..12 timmars pass då både sambon och jag kör dagtid och kvällstid han med provningar och jag med kurser..Igår kom jag hem vid 22 och fick ställa mig och baka..Hann inte på dagen..

Ikväll sa jag till sambon att jag går hem när hann har sin provning för 14 personer.

Shigne i våra trakter är det karl johan år..Dom hittar sopsäcksvis med karl johan..Lycka till med jobbsökandet och jag tror INTE på bäst före datum.Vi hade en 63 åring på praktik och hon fick jobb i januari..

Stoppet i avloppet fixar du själv Tuvan ..Jag monterar ner och spolar rent här hemma och på jobbet då och då..

Ha de gott  nu ni alla även n i som läser och inte skriver..😉

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Upp till toppen
Annons: