Annons:
Etikettövrigt
Läst 1588 ggr
shigne
2014-09-23 08:11

Tisdagbubbel 23 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

NU har då hösten definitivt kommit! Bara +2 när jag steg upp för ett litet tag sedan. Det är så stilla och lugnt ute, känns som om jag knappt vågar röra om på morgonen. Katten sitter i fönstret och kikar, gammal och tandlös som han är….kanske drömmer om råttjakt och goda svunna tider? Vovve sitter ute på trappen och antagligen funderar vad hon gjort för nått som måste vakna och ut så här tidigt!

Idag blir det baka, handla, 2 massagekunder åsså läsa på kursen. Men först frukost, datatid och yoga. 

Känns riktigt, riktigt bra idag - känner mig så lugn och harmonisk! Delar med mig av känsla och blåser ut lite må-bra-bubblor till Er!

Är rädd om Er och om dagen!

kram

Annons:
gummimamma
2014-09-23 20:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ja, nu börjar kylan komma! Min katt, Oden, är inte alls förtjust i det. Men så har han ju blivit av med byxorna i förra veckan. Alltså, han blev rakad på hela rumpan, för han hade så mycket tovor där, så nu ser han helt byxlös ut. Fryser om baken… Han är för tjock för att kunna sköta sin päls, så det tovar sig. Drygt 8,5 kg väger han! Han blev tjock på katthemmet som vi hämtade honom från. Men nu ska vi försöka få ner vikten på honom, så problemet borde lösa sig med det. Hoppas jag. Försöker ändå vänja honom vid kam, men som en "hittekatt" är han inte van vid sådana påhitt. Tur för honom att det inte är mitt i vintern och svinkallt ändå.

Upp till toppen
Annons: