Annons:
Etikettövrigt
Läst 736 ggr
shigne
2014-10-01 06:32

Bubbel 1 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Oj vad det kändes konstigt att skriva datumet idag - tänk! redan 1:a oktober. Nu är då riktiga höst/förvintern här.

Ute är det bra +1,2 just nu, å det känns riktigt ruggigt!

Steg upp med älsklingen min, som redan åkt iväg till jobbet, tänkte jag skulle ta en låååång morgon utan stress etc. Sitter och kikar på vegetariska recept. Får middagsgäster idag och tänkte bjuda på nått gott och lite annat är kött! Men är man inte vegetarian/vegan så är det svårt att veta vad man ska hitta på. Lutar lite nog åt spenatlasagne, eftersom just spenat varit på "tapeten" här inne och det känns spännande.

Men vi får se! Har en arbetskompis som tidigare jobbade som kock och som varit med i OS i matlagning och knep silverplatsen….och som bara älskar att laga vegetariskt - så jag har lite underlag till dagens middag känns det som! 

Jag hoppas och önskar Er alla en fin och lugn onsdag! kramar i massor

Annons:
Ians
2014-10-01 10:47
#1

mmmm spenatlasagne! Låter jätte gott Shigne.

själv tar jag resterna från igår och hottar upp med potatis till idag. Linssås och sallad med potatis, blir en jätte bra middag idag!

Ha det bäst alla goingar ses i trådarna under dagen…kram

Toyan
2014-10-01 15:30
#2

God middag!

Flera veckor sen jag skrev här, har haft ryggvärk från h..e plus uvi. Är betydligt bättre, kan åtminstone gå upprätt, kunde jag inte under första veckan.

Har inflammation i muskler mellan revbenen, ont även i bröstryggen.

Son och sonhustru har handlat och även kommit med matlådor❤️

Här är det riktigt höslikt idag, regn och rusk.

Ha en fin fortsättning på dagen allihopa. Kram🌺

Ians
2014-10-02 17:59
#3

Men Toyan 😮

Vilket elände!!!! Önskar dig snabb och god bättring! 🤗 Kul att se dig igen iaf! ❤️

Upp till toppen
Annons: