Annons:
Etikettövrigt
Läst 560 ggr
shigne
2014-10-20 06:35

Måndag 20 Oktober bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron! 

Mörkt är det fortfarande ute, men jag hoppas solen vågar visa sig idag - för nu i helgen har det varit så trist väder! Varmt har vi iallafall, tempen visar på dryga +12.

Så har jag då klarat vara med på mässa i två dagar. Oj, så kul och så jobbigt för min kropp, men absolut inget jag hade velat vara utan. Jag har masserat folk på löpande band och det har mottagits med positiv förvåning över att Energimassagen kunde kännas så bra och ge såna resultat - så himla kul!

Igår kom det fram en äldre dag, hon kanske var i 75-års ålder, kramade om mig och tackade så väldigt mycket för massagen i lördags. Hon sa hon kände sig som 20 år i kroppen…."så nu får gubben min se upp!" sa hon! Så under helgen har det droppat in rätt många bokningar 😃 Har ont precis överallt i varenda led och varenda muskel, känns det som! Är ledig idag, så jag tänker ta ett ordentligt pass med yoga, meditation på spikis, promenad i skogen och allmän återhämtning! Hela dagen ska bara vara min!!

Jag hoppas och önskar alla en jättehärlig dag! Sänder kramar i massor, som är fyllda med både energi och kärlek! Ha det gott och är rädda om Er! Kram

Annons:
Tuva-Lena
2014-10-20 09:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron shigne!

Toppen! Å det låter så roligt! Mässor ger en fantastisk möjlighet att marknadsföra sig och det gav ju resultat också. Önskar dig all lycka i fortsättningen! Så roligt för dig!🌺Grattis!

Solen ja, gissa vad? Jo det snöar ute.. Första snön redan i oktober, vad månne det bliva i januari? Gruvar för att vi ska få en sån där vargavinter när man går med lika mycket kläder inomhus som ute. Fast än så länge ligger kvicksilvret på "blyga" nollan. Stanna där! Please…! Ett tag till! Fast man får ta't som det kommer oavsett väder.

Har yoga ikväll så det ser jag fram emot, annars ska jag fortsätta med hallen, nu känns armen något bättre. Vaknade inatt några gånger, först innan jag hade somnat in ordentligt av en räv, dom låter ju som dom är i sjönöd - ett otäckt skällande, sen vid halv fyra hörde jag nåt skrammel utanför! Va fariken va det🤔? tänkte jag, sprang upp för att kolla till hunden som ligger i bilen, resten var väl skit samma, men hunden är helig. Såg ingenting men låg vaken ett tag för att "lyssna".. och vid halv sex i vanlig ordning kom katten, mmmjjauuuuu!!!! Ha ha, han vet att jag sover hårt så han tar i ända nerifrån magen!😃

Lite omtumlad idag med andra ord, men det får man ta..🤪

Ha en underbar dag allihopa!🙂

Favoritplatsen vid nipan..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
2014-10-20 10:16
#2

Go'morron på er!

Å så roligt att mässan blev lyckad shigne🙂Grattis och lycka till i fortsatta arbetet!

Snö redan Tuvan..hoppas den inte blir långvarig. Inte verkar du ha långtråkigt,  intressanta nätter😉Kram . Puss på nosen till fina vovven.

Härlig bild, vackert med den spegelblanka sjön.

Här lyser solen nu och livar upp livsandarna, träden skiftar i gult, rött och grönt🙂

Ha en fantastisk dag alihopa🌺

Ians
2014-10-20 18:04
#3

Spikmattan!!!!!

Tack Shigne! Den hade jag ju glömt! Nu blir det en stund på den innan jobbet! Så att muskelknutan får sig en duvning!!!!!

Vink vink till er andra!

Upp till toppen
Annons: