Annons:
Etikettövrigt
Läst 507 ggr
shigne
2014-10-24 07:14

Fredagsbubbel 24 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Mörkt och blött ute… omkring 6-7 +grader.

Vaknar och är stel som ett låst kassavalv, så det lutar åt att börja röra på sig så fort som möjligt!  Började äta msm för några veckor sedan och de senaste dagarna har jag både jobbat och haft mycket omkring mig så jag har slarvat både med min medicin och med msm… Kan säga att idag känns det!! Rygg, knä och handlederna är värst.

"Som man bäddar, får man ligga"

Arbetsdag idag och det känns helt underbart att se framemot. På jobbet säljer de en hel del hälsokost - ibland när jag försöker sätta mig in i allt det där, så snurrar det bara i skallen. Vad jag är imponerad av alla som kan det där!!! Det är vitaminer hit och vitaminer dig, mineraler etc etc. Jag är glad om jag kommer ihåg att ta min egen medicin + lite extra så här på hösten.

Kanske kan det ligga i att jag ätit medicin så pass många år och formligen avskyr att stoppa i mig tabletter. Tror nog inte att jag kommer att lära mig tillskotten nått vidare för jag har liksom nånting i skallen som sätter stopp! 😃

Veckans sista vardag! Ska bli skönt med helg faktiskt, ser framemot en helg med kärleken..

Önskar alla, av hela mitt hjärta, en underbar fredag!

Kram

Annons:
Farwuq
2014-10-24 07:32
#1

Godmorgon i höstmörkret, hoppas ni får en fin dag.

11°C och mulet här hos mig i djupa södern.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Toyan
2014-10-24 13:17
#2

God middag!

Tittar in och önskar er alla en riktigt fin dag🌺

Upp till toppen
Annons: