Annons:
Etikettövrigt
Läst 587 ggr
shigne
10/27/14, 6:46 AM

27 Oktober Bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Inget roligt att vakna idag - hela kroppen är i uppror, det värker i varenda led känns det som och jag är så otroligt stel. Lite orolig för att det är nått mer än bara gammal och sliten…. Artrit? Nåväl, ska snart till Hudkliniken för kontroll, så får väl fråga "min" läkare då!

Lite yoga så brukar det släppa lite, men idag känns det hopplöst!!! Tur att jag bara har en kund idag, resten av arbetsdagen kan jag ägna mig åt administration!

Ute blåser det ordentligt, regnar och är allmänt trist. Ska ske om jag får med vovven på en morgon-kiss-sväng, fast det brukar bli tvärtstopp vid ytterdörren när det är sånt här väder.

😃 Låter som jag har en trist start på dagen!! Men jag är vid gott humör och riktigt längtar att få börja dagen. 

Önskar alla läsare/vänner en härlig start på denna nya vecka! Kram

Annons:
shigne
10/27/14, 6:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lägger in en bild till - från vår utflykt igår; Läckö Slott.

Vilken vacker plats! Det sägs att det spökar där. Tyvärr så var själva slottet stängt (lågsäsong), så vi ska dit nästa säsong när det är öppet och jaga lite gastar 😉

Ians
10/27/14, 6:53 AM
#2

Du slog mig med några minuter Shigne ! Kopierar in det jag skrev i min tråd, och stänger den . Godmorgon! Efter en blåsig natt randas en ny dag! Måndag och en ny vecka ligger framför oss! Önskar alla en härlig dag denna sista måndag i oktober! Kramar i massor till er som behöver en! ❤️

Ians
10/27/14, 8:14 AM
#3

Nu har jag ju haft tid att LÄSA ditt inlägg också Shigne ! Hoppas att kroppen din ledar upp sig under dagen, och att dagen blir bra trots en stel o blåsig början ❤️

Toyan
10/27/14, 11:00 AM
#4

God förmiddag!

Hoppas du får må lite bättre framåt dagen shigne. Kram

Här är det underbart väder idag, solsken och 15 grader, här ska promeneras i sakta mak.

Önskar er en härlig måndag❤️

Upp till toppen
Annons: