Annons:
Etikettövrigt
Läst 423 ggr
shigne
10/31/14, 7:02 AM

31 Oktober Bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Inget bubblande igår 😮 - det går ju inte!!! eller hur?

Så himla skönt att stiga upp och läsa i gomorrontråden, även om det är "bara" om väder och vind. Själv var jag för stressad och trött för att skriva igår, men idag ska det banne mig bli en tråd!! 😉😃

Har sovit hela natten och det känns så skönt att få göra det. Är man kommen upp i åldern, så är det inte en självklarhet längre. I min enfald trodde jag att det skulle bli lugnare med det hormonella i kroppen ju äldre man blev! Trodde också att det här med klimakteriet skulle vara nått som var snabb överstökat!! 

Lite långledig nu med början idag. Ska åka besikta bilen det första jag gör, sen måste jag ta itu med kroppen. Känns som om allt låser sig! Ni som äter MSM, hur länge dröjer det innan man märker nån effekt? Vet inte om jag valt rätt, kanske Nypozin varit bättre? Eller Litomove?

Iallafall så knakar det och brakar om mina knän, har lust att sticka in en tjock nål och spruta på lite "ledgångsolja"… 

+grader ute och det blåser bara lite… Igår hade vi minus på morgonen och härlig frost på marken!

Ha det gott alla, är rädda om Er och ta vara på dagen! Kram

Annons:
Tuva-Lena
10/31/14, 9:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'morron shigne!

Jag får g upp, so ni ser så funkar et in alls idag!

Nu tänkr jag ringa till Teli och säga att jag VÄAR att betala nästa faktura efesom om inte leverrar det jag betalar för! 😕

äker på er och önskar er en undbaar reda!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

gummimamma
10/31/14, 3:53 PM
#2

Äntligen fredag! Har inga planer, varken för idag eller resten av helgen. Inga "måsten" eller "borden". 😉Det får bli som det blir.  Skönt!

Igår hade vi för första gången frost på marken, men idag var tempen uppe på +4 när det var som lägst. Men det känns ruggigt, så braskaminen är i gång med en go brasa. Katten ligger framför den och myser…

Jag och familjen är bjudna  på dop om en vecka. Jag har funderat, och funderat, och funderat på vad vi kan ge för gåva. Kommer inte på någonting kul! Vill inte ge någonting som någon annan också kan ge. Förra gången jag gick på dop fick barnet 3 st "Barnkammarboken" och en del annat i dubbletter. Inte kul! Kommer inte heller på någonting jag kunde göra åt henne.

Ha en go helg med en massa god mat och roliga upplevelser!

Upp till toppen
Annons: