Annons:
Etikettövrigt
Läst 777 ggr
shigne
11/24/14, 6:42 AM

24 November bubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Jisses en månad kvar till jul!!!  Tiden går så fort och jag hänger fortfarande inte med! 

Vädret idag; +7,4 och det regnar! Undrar just vad man ska på fötterna idag - stövlar eller simfötter?? 

I helgen var vi ute på fisketävling - dock inget napp, men otroligt vacker dag, frisk och lite blåst! Det var precis behövligt att få komma ut och göra nått annat, "blåsa igenom skallen" som jag brukar säga. Lägger in en bild från den dagen…

Nu blir det snart dags time för packning och sen iväg till arbetet! 

Önskar alla en bra start på den här nya veckan! Kram

Annons:
Ians
11/24/14, 8:27 AM
#1

Ja shigne, "urled är tiden"!

Fin Bild iaf även om fiskelyckan var dålig! Hopas du får en fin dag på jobbet!

Här har det blåst rejält under natten och det regnar på Tvären, inte så kul väder mao! Men ett toppen väder när man skall sova!

Har gjort en natt på Tanthotellet 😉som gick både snabbt och smidigt!

Nu skall jag och vovven sova och gosa hela dagen! Ha det gott alla goingar, och stora kramar till dem som behöver ❤️

abbis
11/24/14, 9:23 AM
#2

Morn

November brukar vara en tuff mörk månad extra tuff när vi bara haft 2 soltimmar..

Shigne gör någon glad och ta på simfötterna 😉

Igår hade vi en försenat födelsedagsfirande för svärmora.. Köpte lite fina kläder åt henne och det va mycket uppskattat…

När vi vi var på väg hemåt så ringde sambons son..Han hade en försenad 50årspresent och en för tidig julklapp som han ville lämna över .Som tur var stod vi just då 100 meter ifrån varandra på en parkering  .Vi utanför Bauhaus och han utanför elgiganten.. Sambon fick en platt tv av barnen som dom skramlat till..vilken lycka för oss som har en gammal hög till TV..

Så vi får ha sköna tv kvällar här framöver..

Nu ska jag snart till jobbet och bl.a texta 100 presentkort till ett förbund..🙂..

ha de gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
11/24/14, 10:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Morrn!

Ja det ser jättehärligt ut shigne! Men är det inte kallt på sjön? Fuktigt liksom..? Vad vet en landkrabba som jag som bor 8 mil från kusten! Vi har ju älven där man fiskar hela vintern men det är inget som jag har ägnat mig åt, tänk er sitta där när det är 10-15 grader kallt, det ångar från vattnet och man ser bara en mörk figur med spö i handen, fastfrusen i båten liksom..

Här ösregnar det också idag, trist att snön försvinner och sen blir det ju ny halka.. Man skriver om "vargavintern" som skall komma men än så länge verkar den avlägsen, lika bra det om det är "varga.." man talar om. Nä jag får försöka hitta på nåt kreativt av dagen, finns ju alltid saker att göra men det var det där med "inspiration" ni vet.. Är klar med broschyrerna i alla fall men kan göra en till som tar upp min naturliga hudvård, ja det vore nåt.. "Ekoblomman", Ekoblomma eller Ekoblom, vad är bäst? Önskar at jag kunde ägna mig enbart åt det, det ger så mycket tillbaka!

Ha en fin dag med nya Tv:ar, vovvar, människor och allt annat trevligt vi omger oss med!🙂

Ekoblom passar väl bra till den här bilden? ❤️

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Tuva-Lena
11/24/14, 10:02 AM
#4

..Ekoblomma låter nog bättre.. 🤔

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
11/24/14, 7:17 PM
#5

Go'kväll!

Visst sover man gott när det regnar  och man har  gó vovve bredvid Ians🙂 

Regnat har det här också under förmiddagen, men sen ni.. kom solen fram , så jag har fått njuta av dubbla solstrålar idag, barnbarnet har varit här och förgyllt dagen🙂❤️

Tuvan… röstar på Ekoblomman.

Kram på er allihopa och ha en skön kväll🤗

Upp till toppen
Annons: