Klotterplanket

Bubbel 17 jan

2015-01-17 11:38 #0 av: Ians

Go´midda på Er,

Lite konstigt väder i dag, ingen sol, lite halvskumt ljus ute, tror att det berömda regnet hänger i luften Skämtar

Inatt somnade jag tillslut efter att ha gått upp och gjort mig en stor smoothie på havremjölk, kakao och 2 bananer. Innan denna smoothie så hostade jag så jag nästan kvävdes, kunde knappt andas. Efter kakao smoothien så tog det en liten stund, sedan hostade jag till någon gång emellanåt bara, och somnade sedan lugnt o gott! Skämtar det verkar stämma att kakao är bättre på att lindra hosta än hostmedicin!

Önskar er alla en underbar dag, och glöm inte att vara rädda om er Hjärta

Anmäl
2015-01-17 14:07 #1 av: shigne

Hejhej!

Ja, lite upp och ner väder, eller hit och dit! Soligt och blåsigt imorse, sen blev det snö och nu hänger regnet i luften och det blåser lite friskt.

Tog en latdag idag, en sån där härlig och lugn start. En långpromenad med vovven och nu blir det dator-stund innan jag ska börja med maten.

Inget kul med hostan Ians, tur du hittade "rätt" botemedel! Kram

Ha en fortsatt fin dag/kväll alla... Kram

Anmäl
2015-01-17 20:04 #2 av: abbis

Gokväll

Riktigt skitväder om jag får säga det..

I måndags tog det 2 timmar att köra 4 mil .Ingen plogning el sandning på stora vägen och jag va tvungen att åka på bouppteckning..

Onsdag-torsdag har vi spenderat på Formex i Stockholm.Bodde på Bentleys på Norrmalm.Passade på att krama på lille sonen som studerar i Stockholm. Handlade lite till butiken bl.a 40kg Fudge..Ja jag vet vi är inte kloka i hövvet..

Kom hem med stela vader och blodblåsa på lilltån.. Gå i 16 timmar med dålig sömn i dålig säng va inte abbis grej..

Du får krya på dig Ians Hjärta

Haft en dust med Cellbes som jag beställt ifrån..Inga pengar sa dom fast köpet gått igenom -Leveranstd 2-3 dagar..Ena supporten säger -NÄÄ vi kan inte boka om för då får du inte allt och Rea på rean skulle jag heller inte få..nästa support säger-Vi har så högt arbetstryck så varorna kommer så småningom.. Fick besked i mobilen att nu låg varorna på Q8..tog bara 13 dagar och en massa jobb..

Fick en Android för allt bråk med Tele2 så vad ska jag begära av CELLBES Djävlas..

ha de gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.