Klotterplanket

Tisdagsbubblan 27 jan

2015-01-27 05:40 #0 av: Ians

Godmorgon på Er,

Har sovit så gott i natt att jag vaknade av mig själv, 3 minuter innan larmet gick på. Glad

En ny dag, med nya utmaningar och glädje ämnen!

Hoppas ni också sovit gott, och har en trevlig dag framför er. 

idag går solen upp 08.25 och ner 16.25, ännu några minuter till den ljusa delen av dagen här hos oss iaf! Och idag är det bara 10% risk för att det skall regna, kan man hoppas på en ganska fin dag idag då kanske Skrattar

Man får se saker från den ljusa sidan, och inte fokusera så mycket på det som är grått och trist Skämtar

Ett stort tack till er som deltog i healing stunden igår kväll, alltid lika trevligt med dessa stunder Hjärta

Önskar er alla som läser detta en trevlig och givande dag, och allt gott i det ni skall företa er! En extra stor och värmande kram till er som behöver en sådan Kramas

Anmäl
2015-01-27 07:27 #1 av: Bybo

Hej, och goder morgon på er!! Cool Hoppas att ni har det fint

Anmäl
2015-01-27 09:46 #2 av: shigne

Gomorron!

Härligt Ians - en god natts sömn är det bästa som finns Pussar

Trött som bara den, men det går nog över bara jag får i mig mitt kaffe Skämtar

Här skiner solen och det är så lugnt ute, så jag tror tiden står stilla... En stilla förmiddag i ledighetens tecken, sen bär det av å jobba till sena kvällen. 

Vet ni vad!!? Jag gjorde en kurs klar igår - så nu kan jag lägga till ännu en behandling till mitt utbud!

Ha en fortsatt fin dag alla! kram

Anmäl
2015-01-27 17:58 #3 av: Ians

Grattis Shigne TårtaBlommaKär

Och vink vink till dig Bybo Vinkar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.