Klotterplanket

Torsdagsbubbla 29 januari

2015-01-29 05:43 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Torsdag idag, och veckans näst sista arbetsdag för oss som jobbar måndag till fredag!

I natt har jag sovit hur gott som helst, Det är en bra start på dagen! Nu en dusch och sedan är det bara att bege sig iväg med vovven till hunddagiset och så är dagen igång!

Önskar er alla en bra dag, och allt gott i det ni skall företa er under dagen!

En stor och värmande kram till er som behöver det, och glöm inte att vara snälla mot er själva!

Anmäl
2015-01-29 07:01 #1 av: shigne

Gomorron!

Här är en till som sovit som en stock precis hela natten - en guda-gåva!

En lugn morgon och sen iväg till jobbet. 

Här regnar det som tusan, så det vette sjutton hur det blir med hundpromenaden. Vovven är rätt rädd om att blöta tassarna nämligen.

Är rädd om dig med Ians och extra snäll mot dig Blomma

Önskar alla en härlig torsdag! kram

Anmäl
2015-01-29 13:01 #2 av: Tuva-Lena

Go'dagens jänter!

Regnar här också!FörskräcktVi som har haft snö, sö och snö i flera dagar nu men det kan va bra också så sjunker den ihop lite. Ska visst bli kallare til källen..

Har precis varit ute på dagsprommis med Ronja, ensam är hon inte så kaxig minsann, ha ha.. ändå väldigt framåt får man säga.GladInatt när vi gick ut så fick ho syn på en svart plastsäck, många vovvar hade backat när den prasslade i vinden, men inte hon. Närmade sig den sakta sakta och nosade slutligen på den innan hon återvände till mig. En liten men modig fröken det här.Cool

Ser att det regnar hos er också, me jag hoppas att er dag blev fin ändå och fylld med många nya upplevelser!GladKram kram till er alla!

Bild från december, nu är det betydligt ljusare!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.