Klotterplanket

Fredagsbubblan 30 jan

2015-01-30 05:51 #0 av: Ians

Så kör vi sista vardagen i januari, tiden har bara rusat iväg sedan nyår! Här har det snöat under natten och det lär komma mer under dagen!

Mycket mer uppskattat än detta evinnerliga regn, som öser ner på tvären . 

Fredag idag, och gemensam frukost på jobbet, det lyser upp tillvaron ytterligare. I morgon får man sova lite extra om man vill, slipper att gå upp klockan 05 iaf Skämtar

Önskar er alla en fin dag och allt gott med det ni skall företa er under dagen, samt en trevlig helg!

Anmäl
2015-01-30 08:39 #1 av: shigne

Gomorron!

Snöat här med inatt... Aldeles vitt på marken och nån ynka minus.

På mitt schema idag står helgstädning och riva tapeter - både färg och nya tapeter ska sättas på väggarna i ett rum så snart som möjligt. Fick jag bestämma så skulle de upp igår Skämtar

En och annan vila ska jag nog hinna med också...en måste ju få känna att man är ledig och inte har några större måsten hängandes över sig!

Önskar alla en fin dag! kramar

Anmäl
2015-01-30 09:29 #2 av: Tuva-Lena

Gomorrn på er!

Härligt med lite vitt på backen även för er!Tummen uppDet lyser upp tillvaron och sen blir det så mycket renare när man har hund.Får idé Ja här regnade det av o till igår men det tog inte så mycket på snön inte, vi har så vi klarar oss och mer därtill. Imorrn ska det visst komma mer.. Tempen ligger på nollan idag, behagligt varmt på morronpromenaden med andra ord.

Sedan ska jag göra som du shigne, röja efter fröken Ronja som har dragit fram allt förbjudet man kan tänka sig på golven, speciellt till sin egen lilla hörna på fällen - mina skor är alltid i farozonen.SkrattarKöpte nya dojor igår för dom gamla har tatt slut, fyndade till halva priset och provgick dom igår kväll, underbart sköna!

Skulle också vilja tapetsera om shigne, i hallen här nere. Dels är det högt i tak - enda rummet som har högt i tak, sedan är tapeterna ljusa på det så rummet blir ändå högre av den ljusa färgen, långsmalt rum dessutom.... Skulle vilja "sänka" taket med en något mörkare tapet och en boissering mot golvet till..Funderarhar redan tapeterna, jättefina i beige, sedan tänkte jag mig en boissering i vitt då och inredning med svarta detaljer..Funderarjaa, det skulle bli snyggt det!Tummen upp

Hoppas att ni får en fin dag allihopa och en härlig fredagkväll!GladKram kram!

V som i "victory"!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.