Annons:
Etikettövrigt
Läst 673 ggr
Ians
2015-01-31 11:49

Medarbetare sökes till AB iFokus

Min härliga Medarbetare Tuva-Lena fd Sajtvärd för AB i fokus, kommer nu tyvärr att stiga åt sidan. Då behöver jag ha lite hjälp med att hålla igång sajten, och lite ny inspiration . 

Du skall ha ett intresse för det alternativa, och kunna uttrycka dig i skrift på ett bra sätt. Ha is i magen när det hettar till i de olika diskussionerna, och kunna styra upp när det blir allt för hett mellan de som diskuterar, på ett bra sätt.

Du skall kunna lägga ner en liten stund varje dag åt att kolla igenom trådarna och se hur klimatet i diskussionerna är, och vara självgående när det gäller att starta trådar och skriva artiklar.

Alternativbehandling i Fokus är en sajt där vi diskuterar alternativa metoder för hälsa och välmående.

Det är ett ganska brett område, där kost, träning, Yoga, mindfulness, medicin, örter, homeopati, Huskurer, etc ingår. Ja kort sagt allt som gör att vi mår bättre både fysiskt och psykiskt mao.

Det kommer ständigt nya rön och idéer hur vi skall hålla oss friska och må bra. En del bättre och andra sämre, vilket vi försöker lyfta fram här, så det finns massor att skriva om och tänka till om.

Inboxa mig om du är intresserad!

Annons:
Ians
2015-02-09 06:25
#1

puffar upp denna tråden! Någon som känner sig manad?

Upp till toppen
Annons: