Klotterplanket

Måndagsbubbel 2 feb

2015-02-02 05:45 #0 av: Ians

Godmorgon på Er Hjärta

Måndag morgon! En ny vecka ligger framför oss, med allt vad det innebär. Själv ser jag fram emot denna nya vecka och denna nya månad, som tar oss sakta men säkert mot ljusare tider och mot Våren.

Idag är det rejält kallt här -5°C , ja det är kallt här Skämtar

Jag välkomnar kylan, för det betyder att snön ligger kvar ett litet tag iaf, och vi slipper att slira runt i slask. 

I kväll är det healing stund för dem som behöver lite boost i livet, för kropp och själ. bara att gå in i den tråden och anmäla sig Skämtar

Ha en bra dag allihop, var rädda om er !

Anmäl
2015-02-02 08:49 #1 av: shigne

Gomorron!

Det fortsätter att snöa, det är så fint ute.....jag njuter! Kallt här med, samma temp. som hos dig Ians.

Ska strax ringa tandläkaren, har haft tandvärk i flera, flera dagar. Har knaprat värktabletter, men inser nu att det funkar inte. Har en jätte tandvårdsskräck sen ett tandläkarbesök i barndomen. 

Nu lite frukost och sen blir det å packa och åka till jobbet! Längtar! Det absolut bästa jobbet jag haft i hela mitt liv!

Önskar alla en härlig dag! kramBlomma

Anmäl
2015-02-02 11:47 #2 av: Tuva-Lena

Go'morrn tjeer! eller tjejer, ja vi ka vä kalla er det ändå, pigga o alerta som ni är.Glad

Vi har riktigt vinterväder här, nu har det snöat i tre dagar och det ortsätter, ynd påde fia stigrna i skogen bara...som sagt, textr ine dn här datons starka sda...LedsenMnus 9 idag men sööönt ute! Gic i dupsnön med hundarn, kämpade os fram til dörn i ala fall. Ski också, lka br att lägga av...

Lyck tll  hos tandsen shigne, det gå nog bra, synd attvi inte bo närmare vaandra då hade jag botat väken med lasen.Hjärta Ha en fin da i nön Ians! Krm till e alla!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-02-02 11:50 #3 av: Tuva-Lena

Tva-Lena 7 fösöker stava...Galen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.