Klotterplanket

5/2 eftermiddags-bubbel

2015-02-05 14:55 #0 av: Tuva-Lena

Go'eftermiddag på er !

Ett tag sen jag tittade in nu, eller nån dag sen är det väl? Har svårigheter förstås att komma in men jag passar på när det funkar.Glad

Hoppas att ni mår bra allihopa? och vinter har ni väl fått även söderut nu? Här har det varit ganska kallt ett tag nu, bylta på sig när man ska ut med hundarna tar dubbelt så lång tid som på sommaren. Men det är vackert som i en vintersaga ute!

Tänkte baka kakor idag, förra gången fattades det smör ås nu gäller det dåt änkte jag... jaha ja, då saknar jag pot mjöl, som gör kakorna sprödare så det får bli "en annan gång" då.. gjorde en sockerkaka istället. I det här huset bor förstår ni ett kakmonster och en som är si så där förtjust i sötsaker, ibland blir jag sugen men inte ofta.

Har precis gjort en yogapass, mår som en prinsessa numera, yogar går ut med hundarna och filurar med optioner, som jag har lärt mig ganska om mycket om nu. Har fört statistik sen i december så på det viset lär jag mig hur valutor, guld, silver och olja går upp o ner - och tjänar en slant då och då.SkämtarJa annars vore det ju ingen idé!Drink

Ha en fortsatt fin dag allihopa och var rädda om er i kylan!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-02-05 18:15 #1 av: shigne

Hejhej!

Intressant med optioner Tuva! 

Har gjort mitt arbetspass för dagen, kom hem och då stod maten klar på bordet - gudomligt! Sen la jag mej en stund för att vila och vips så var klockan 17.30.... En väldigt skön och väldigt välbehövlig vila!

Nu puttrar kaffekokaren och jag väntar på att en god vän ska dyka upp, så ska vi pysslar med pärlor ikväll.... Tänkte sy några pärlhjärtan som mina kunder ska få nästa vecka - det är ju "Alla Hjärtans Dag" alldeles strax Skämtar

Ha en underbar kväll! kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.