Klotterplanket

Bubbel 6/2

2015-02-06 07:41 #0 av: Ians

Godmorgon på Er,

Tänker inte underhålla er med gårdagens dramatik i full skala, de som har mig på Fb kan ju läsa om det där. Kort o gott så fick jag uppsöka ögonmottagningen akut igår, och är fortfarande dimsynt på ena ögat (mitt bästa öga), men det är bättre redan idag.

Har läst gårdagens bubbeltråd, vacker bild Tuvan och härligt med yoga, skall själv försöka få till ett lite längre pass idag, eftersom jag är hemma.

Hoppas du hade en trevlig pärlstund Shigne och fick till flera fina hjärtan att sälja nu inför Alla Hjärtans Dag.

Önskar er alla en härlig dag, var rädda om er och tänk på att livet inte går i repris, så det gäller att prioritera rätt Skämtar

Anmäl
2015-02-06 14:37 #1 av: shigne

Hejhej!

Hemma igen efter ett tandläkarbesök - å denna jädrans tandvårdsskräck!! Förskräckt Men nu är det överstökat för denna gången.

Det blev några sydda små änglar istället för hjärtan - tanken var att ge bort dom till mina kunder som kommer nästa vecka Hjärta

Nu blir det till å svida om och sätta igång med spacklingen och målningen, för jag ska banne mig ha sovrummet klart fort som tusan .

Åsså  firar vi Samernas Nationaldag idag! Blomma Grattis till alla oss .

Ha nu en härlig fredag! Önskar er alla det bästa av denna dagen! kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.