Klotterplanket

Lördagsbubbel 7 feb

2015-02-07 09:06 #0 av: Ians

Godmorgon på Er,

Hoppas ni alla mår bra och har det bra denna lördag. Vad tänker ni fördriva dagen med då?

Själv skall jag se till att få städat lite här, orkar inte riktigt med det jobb dagar. Jag har varit så gisten i kroppen dessa första veckorna, så det blir vila när jag kommer hem. Det är så många nya rutiner att komma ihåg och dessutom står man hela dagarna, inget som natt arbetare är vana vid precis. Så jag har träningsvärk i hela kroppen dessutom Skrattarser fram emot när jag kommit in i jobbet ordentligt och kroppen vant sig vid det nya rörelsemönstret.

Men just nu ligger jag lågt med andra krav på mig själv, än att just sätta mig in i jobbet under veckorna.

Man skall vara snäll mot sig själv helt enkelt!

Önskar er alla en härlig dag och allt gott i det ni skall företa er!

Anmäl
2015-02-07 11:42 #1 av: Tuva-Lena

Go'lördag på dig Ians och alla ni andra!

Helt rätt tänkt, "man ska va snäll mot sina fötter", för det är väl dom som får ta den största påkänningen antar jag, som fortplantar sig till övriga kroppen då..Pustar

Här har vi vår i luften! Tänk på torsdagnatt var jag ute med hundarna vid 12-tiden, 9,5 grad kallt var det. En timme senare när jag är i badrummet hör jag hur det blåser ute o tittar på termometern , 5.4 grader varmt! helt plötsligt! Efter det har vi haft varmt, idag blåååser det rejält så det är nog på väg neråt igen - halkigt förstås blir det av blåst o värmen..

Tänkte ta en sväng med hästarna idag men blåsten får nog lugna ner sig lite först, gammelman var helt tokig när vi tog ut honom.SkrattarHan passar på att bralla när han ser "en anledning" och blåst är en anledning så god som ingen annan. Skämtar

Åker ner en sväng på stan idag, ska passa på att köpa underlakan och örngott, sånt som man "glömmer bort" att man behöver, men nu var det så billigt på Jysk så jag passar på! Hinner jag så blir det nog några kakor bakade på eftermiddan också. Fullt upp hela dan med andra ord!

Hoppas att ni får en härlig dag ni andra också!Hjärta

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-02-07 12:31 #2 av: Toyan

God middag!

Nog är det jobbigt att vara på fötterna en hel dag Ians, bra att du prioriterar dig själv nuTummen upp

Vädret är sanneligen växlande Tuvan, även här i södern, snön som kom i början av veckan är borta nu, 3 plus och blåser. Fint med tulpaner, ger lite vårkänsla.

Denna lördag ska jag umgås med familjen, äta gott och mysaGlad

Ha en riktigt fin dag allihopaBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.