Klotterplanket

Bubbeltråd 8 feb

2015-02-08 09:10 #0 av: Ians

Söndagen den 8 februari, och vi gratulerar alla som heter Berta/Bert!

Solen skiner från en klarblå himmel här, det är -1°C  och livet känns bra trevligt faktiskt. Sitter hr och dricker kaffe, och har fått vakna av mig själv. Gott att ladda upp inför arbetsveckan lite smått idag.

Hur har Ni det denna söndag? Skiner solen på er, och hur mår livet med er?

Var rädda om er därute alla goingar, och tänk på att livet inte går i repris! Så passa på att skratta och ha roligt, en vet inte när det blir roligt igen Skrattar

Anmäl
2015-02-08 09:36 #1 av: Ians

Det gick inte att lägga in dagens bild i TS Ledsenså den kommer här istället! 

Anmäl
2015-02-08 10:46 #2 av: shigne

Gomorron!

En skön sovmorgon och en underbar frukost. Nu blir det lite massage-träning här hemma och på det tar vi en promenad i solskenet och den vintervackra naturen.

Söndag är för oss en lite helig dag, för återhämtning... Snart startar en ny vecka!

Önskar alla en härlig söndag! kram

Anmäl
2015-02-08 12:03 #3 av: Tuva-Lena

Go'morrn kära vänner!

Nää, ingen sol och det har STORMAT inatt! Dt riktigt dånade i hustaket när vindarna drog fram, fast då sover jag sm gottast.Oskyldig

-4 just nu och vi väntar snö innan vällen. Morgonprommisen tog jag med broddar för säkerets skull och jag landade välbehållen på gårdn till slut. Köpte fina gardiner igår, utöver lakan och örngott då - Jysk hade REA! Dessutom kuddar till soffan och en skön filt som ag kan vira in mig i på kvällarna framför TVn. Fynd står det skrivet på alla varor!SkrattarBlev inget kakbak igår för jag satt för länge hos mor som jag jöd på smörgåstårta. Jättegod var den! Köpt på Coop!Skämtar

Idg fr jag föröska att göra lite nytta istället, fast bara det som jag själv tycker är roligt - förstås, vad har man annars söndagar till?Funderar

Ha en skön söndag allihopa! Kram till er alla!Glad

Apropå årstidstyp -visst är väl sommaren härlig också!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.