Klotterplanket

Måndagsbubblan 16 feb

2015-02-16 08:00 #0 av: Ians

Godmorgon på er alla!

Måndag den 16 februari, vad tiden går fort nu! Snart är vi inne  i mars Gladoch våren lurar runt hörnet!

Önskar er alla en härlig dag, och en bra start på denna veckan!

Healingstund i kväll för dem som vill ha lite boost i tillvaron! 

Kram på er alla!

Anmäl
2015-02-16 08:49 #1 av: shigne

Gomorron!

Å svisch så var helgen över!

Läste om stackars pållen Tuvan... skönt att han kom upp på benen. Kan tänka mig den stress det gav honom! Kramar till Er båda

Tempen ligger och pendlar mellan minus och plus, det är betydligt lugnare ute och helt snöfritt! 

Inga direkta planer för dagen, lite vardagliga sysslor bara. Har tagit ledigt idag, har på tok för många övertidstimmar...

Önskar alla en härlig dag! kram

Anmäl
2015-02-16 09:50 #2 av: Tuva-Lena

Go'morron på er!Glad

Ja svisch var helgen över, ja nästan vintern! Vi är mitt inne i kallaste vintermånaden och tempen ligger på blyga -4.. Skönt med milda vintrar men visst medför det en del olägenheter också, halka t ex..

Ja shigne, som tur var tog hästen sig upp på egen hand till slut men han skrämde nästan vettet ur oss innan! Trodde att hans dagar var räknade, han är ju gammal och jag var otroligt nervös över hur vi skulle få honom att hålla sig lugn om nu brandkåren skulle bli tvungen att hjälpa till. (Jag bad en stilla bön när jag vankade runt i hagen medan vi väntade på dom .) "Käre Gud, hjälp oss och hjälp hästen att ta sig upp på egen hand..."! Faktiskt så är inte bönen så dum att ta till ibland när allt ser mörkt ut. Oskyldig

Idag är en ny dag och jag ska tvätta bl a.. skulle vilja tvätta mattor också sedan lilla Ronja har lagt sina bomärken på de flesta. Hon är så duktig på att gå ut o kissa nu men hon läcker som ett såll så fort man vill busa med henne eller om man säger nåt gullegull till henne - och snabbt går det! Så mattorna här nere lär vara indränkta fastän jag försöker att suga upp det mesta med hushållspapper.Storgråter

Gjorde deon igår fast jag gjorde den som ett deo-stick. La till lite extra bivax och sheasmör bara, och lite doftolja - ocean breeze. Blev perfekt!

Ha en fin dag och början på veckan!Hjärta

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-02-16 13:36 #3 av: Toyan

God middag!

En sån lycka att allt gick väl med hästen TuvanGlad Man glömmer fort hur mycket torkande och tvätt det blir med liten valp i huset, men så mycket glädje och kärlek man fårHjärta

Vad duktig du är att göra både salvor och deo TuvanTummen upp

Nu ska jag ta mig en promenad till affären, sen biblioteket, har några böcker att lämna, här finns varken snö eller is, skönt.

Ha en fin dag och ny vecka allihopaBlomma

Anmäl
2015-02-16 18:02 #4 av: Ians

Tack o lov att hästen kom upp på hovarna igen Tuvan!

Fina deodoranter! Säljer du?

Vink vink till Shigne och Toyan, hoppas ni haft en fin dag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.