Klotterplanket

Onsdagsbubblan 25 feb

2015-02-25 05:52 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Tänk redan onsdag, eller som de säger i Finland  Keskiviiko, som egentligen betyder " mitt i veckan".

Önskar er alla en härlig dag, med många trevliga möten med människor som gör er glada! Glöm inte att livet är Nu, det går inte i repris iaf inte just denna dagen. Så blir det inte som du ville så, är det över när denne dagen är över! Blev det en härlig dag, passa på att njuta av den ordentligt!

Anmäl
2015-02-25 10:09 #1 av: shigne

Hejhej!

Ja mitt i veckan brukar vara en bra dag för min del! Lagom att kika bakåt och reflektera, samtidigt planera för resten av veckan - för att i slutänden koppla av när helgen infinner sig!

Den här dagen i veckan kallas även "Tofslördag" Skämtar

Sitter och försöker knåpa ihop morgondagen så att det inte blir alltför lång "håltimme" mitt i arbetet. Så går det när man ska vara flexibel och mån om kundernas bästa!

Ha en underbar mitt-i-veckan-dag! kram

Anmäl
2015-02-25 15:18 #2 av: Tuva-Lena

Go'middag!

Mitt i veckan är vi ja, fattar inte var dagarna tar vägen...Funderar

Begravning igår efter vovven. Blev ett sorgligt farväl men det känns skönt att få göra ett "avslut" och gå vidare. Ett ljus och några blommor pryder graven som ser lite lerig ut just nu p g a all blöt jord vi har grävt upp, men det blir nog fint till sommaren när jag har planterat lite blommor där. RIP bästa vännen! Hjärta

Kom precis in med Ronja som har busat runt med grannhundarna, tänk er fem st hundar i en enda hög! Är så glad att vi har våra grannar som också är hundälskare, dessutom kommer det ännu en ny hund hit till helgen. Skrattar

Stort GRATTIS till Johan Olsson som knep guldmedaljen på 15 km!Pokal Jag bakade kakor samtidigt men sprang emellan för att kunna se honom skåpa ut alla norrmän!Skrattar

Ha en fortsatt fin dag allihopa, vad ni än sysslar med under dagen!Glad

Och vart tog vintern vägen?

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.