Klotterplanket

Torsdagsbubbel 26 februari

2015-02-26 10:27 #0 av: Toyan

God förmiddag!

En lite blek sol tittar fram och en hel del blå himmelGlad

Sovit bra, men vaknat med täppt näsa och huvudvärk, blir en promenad när jag piggnat till.

Önskar alla en underbar dagKramas

Anmäl
2015-02-26 10:45 #1 av: shigne

Gomorron!

Här skiner solen, blåser lite och är +4 - en riktigt skön dag med andra ord.

Förkyld Toyan? Blåser lite krya-på-dig-kramar till dig!Blomma

En stor och tröstande kram till dig med Tuva.... Hjärta

Idag på fm ska jag försöka sätta igång med blommorna inomhus som ska börja få lite ny jord. Sen blir det iväg på jobbet ett sväng Glad

Önskar er en fin och innehållsrik torsdag! Kramar i massor 

Anmäl
2015-02-26 18:34 #2 av: Ians

God kväll!

Blåser också lite krya på dig vindar åt ditt håll Toyan!

Och tänker på Tuvan! alltid svårt när de goda vännerna går ur tiden! Hjärta

Hoppas du haft en bra eftermiddag på jobbet Shigne!

Själv påbörjade jag en bubbla i morse, sedan vet jag inte vad som hände, glömde att posta den innan jag klappade igen datorn och begav mig mot jobbet Skrattar 

Idag har vi haft en hektisk dag på jobbet, knappt att man hann att äta ens, men tiden Sprang iväg! vips skulle man gått hem för en stund sedan!

Så jag blev sen till hunddagiset, stressade in 8 min efter stängningstiden, kändes som jag var tillbaka när barnen gick på dagis och man sladdade in så det rök under skorna, strax innan de stängde! Galen

Nu är jag hemma iaf, och kan andas ut! Det "redde" sig idag också! Imorgon är det fredag och sedan kan man andas ut under helgen Skämtar

Nu skall jag göra lite yoga innan det är dags att lägga sig så en orkar imorgon också! Men efter en sådan här stress dag känns det gott med lite yoga lugn ! Ha en bra kväll alla goingar, och var rädda om er!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.