Klotterplanket

Lördagsbubbel d 28/2

2015-02-28 12:33 #0 av: Tuva-Lena

Go'dagens på er go'vänner!

Tänk, sista dagen på Den sista vintermånaden, eller... blir det ett bakslag när vi minst anar det`? Tror inte det, det är varmt o skönt ute i solen fast det snöade igår hela dagen. Nu har snön lagt ett skyddande lager mot isen under så det är inte lika vådligt att promenera. Igår förmiddag tog jag bilen o åkte upp till "rätta" skogen men till o med där har det tinat så att marken syns, åtminstone i söderbackarna.

Vill passa på att tacka för de fina orden ni skrev i torsdagsbubblan!HjärtaDet går en dag om sänder och vissa dagar är man mer lessen än andra, så är det. Jag är så glad att jag har lilla Ronja som får mig att tänka på annat när saknaden är som värst. Det var som jag sa till veterinären när vi hade avlivat vovven, "dom är ju de enda som alltid delar glädje och sorg med en, finns alltid vid ens sida och anpassar sig till sinnesstämningen.." En hund eller katt är det bästa man kan välja att dela livet med. Alltid närvarande som dom är.Kramas Gäller säkert andra husdjur också.

Ha en underbar lördag denna sista dagen på månaden! Kram till er alla!

Snart sjunger bofinken igen!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-03-01 09:53 #1 av: Ians

Kär pyss på pannan Tuvan!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.