Klotterplanket

Söndagsubblan 1 mars

2015-03-01 09:59 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Igår var det som Tuvan skrev den sista vinter månaden, Då var det riktigt Vår väder här!

Idag vaknar vi till snö och blåst, och den stackars Våren känns långt borta! Ser ut som Änglarna krafsar mjäll ur kalufsen, rejält idag!

Lite halvmörkt o gistet, och -0,3°C !

Ja, ja vi skall nog överleva detta också! Nästa vecka kan det ju vara Vår igen, det svänger rejält nu!

Önskar er alla en härlig dag, denna första dagen i Mars månad! Var rädda om er och slänger med lite värmande kramar till er som behöver det!

Anmäl
2015-03-01 10:13 #1 av: Toyan

God morgon!

Samma väder här Ians, aprilväder första marsdagen. Nåväl , här kan vi glädjas åt 4 dagar när solen lystGlad

Tackar för kramar och sänder vidare.  Ha en härlig dag oavsett väderHjärta

Anmäl
2015-03-01 15:14 #2 av: gummimamma

God eftermiddag!

Ja, dagens väder är inget att hurra för! Blåst, underkyld regn och 1-2 plusgrader. Grått och tröttsamt väder!

Har tillbringat helgen i Jönköping, hos min syster. Våra gubbar åkte på konsert tillsammans och övernattade på hotell, så jag och syrran tog en helg för oss själva. Meningen var att vi skulle gå ut och äta och ha det trevligt, men hon orkade inte. Hon opererade sitt knä för en månade sedan, fick en ny knäled, och det har varit en massa problem med knät efter det. Trots penicillin, så varar och vätskar sig såret en massa. Humöret var inte det bästa på syrran, men det kan man ju förstå med all värk och besvär hon har. Hoppas knät läker snart! Men gubbarna hade haft det trevligt! Det var två trötta, men glada gubbar jag mötte idag när jag hämtade min gubbe vid hotellet. Detta ville de göra fler gånger tillsammans! Gärna för mig, men då hoppas jag att syrran är i bättre form.

Ha det så gott!

Anmäl
2015-03-01 20:03 #3 av: Ians

Det hoppas jag också Gummimamma Kär Läkande tankar och vindar blåser jag åt syrrans håll!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.