Klotterplanket

Torsdagsbubblan 5 mars

2015-03-05 06:01 #0 av: Ians

Godmorgon,

Får se vad det blir för dag idag då! Ett har jag insett iaf att när det blåser rejäl kuling, i livet så måste jag se till att få min dagliga motion, annars blir det inget bra alls. Man får så mycket överskotts energi av att bara sitta och mala med tankarna, och Det mår man bara ännu sämre av! Och det är lätt att man inte orkar företa sig något just i de stunderna.

Så då är det viktigare än någonsin att tvinga sig ut och promenera tex. Långa promenader gör både kropp och själ gott, och vovven blir glad också!

Idag skall jag jobba, sedan får det bli en lång promenad mot hemmet, går man den vägen som bussen kör så är det bara att hoppa på när man inte orkar gå längre Skämtar

Ha en bra dag alla goingar och var rädda om er!

Anmäl
2015-03-05 17:05 #1 av: Toyan

God middag!

Så sant Ians, bra att komma ut och röra på sig, fokusera på omgivningen och bli av med malande tankar.

Hoppas du haft en bra jobbdag.

Trodde jag klarat mig från förkylning men icke, sitter här med värkande kropp feber och matt i benen. Ska väl inte klaga, kan inte ens minnas när det hände sist.

Allt gott till erHjärta

Anmäl
2015-03-05 19:08 #2 av: Ians

Hoppas du kryar på dig snabbt Toyan! Blomma

Jo jag har haft en bra dag på jobbet, och med yngsta dottern. det var utvecklingssamtal på hennes skola idag, sedan passade vi på att gå runt lite på stan o mysa lite! Behöver just nu njuta av de små glädje ämnena runt mig, för att inte fastna i tankar som bara tynger, så det kändes gott!

När livet är kaos runt en så får man fokusera på det goda som trots allt finns där, och lita på att det kommer att fixa sig med resten så med tiden!

Annars går man sönder, och det löser ingenting!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.