Klotterplanket

Lördagsbubbel 7 mars

2015-03-07 09:36 #0 av: Ians

Godmorgon,

Lite försiktigt ljus ute just nu, men det kanske tar sig vart efter! Idag är det lördag och jag skall göra så lite som möjligt, bara ta det lugnt!  så skall jag till stan o träffa en fd kollega och vän på eftermiddagen!

Det skall bli jätte kul har inte sett henne sedan i november tror jag, så det blir ett kärt återseende! Kanske hinner med en tur till min syster också, som flyttat….gäller att utnyttja den lediga tiden!

Önskar Er en fin lördag och en fin helg överhuvudtaget! 

Såg Gummimammas inlägg igår, hur det blommade på hennes altan, runt Oliv och Fikonträden, en får en känsla av att Gummimamma bor väldigt mycket söder ut Skämtaroch man får en känsla att det finns hopp om Våren för oss också!

Var rädda om er, och stor kram på Er alla!

Anmäl
2015-03-07 10:01 #1 av: Tuva-Lena

Go'morron Ians!

Ja passa på att njuta av ledigheten! Kul att träffa väninnor när det gått en tid - man har ju såå mycket att avhandla, nästan så man blir slut i huvet efteråt.Skrattar

Jag vet var g-mamma bor.. söderut ja visst, och dessutom i en "trädgård", inte underligt att det blommar runt henne! Här ligger fortfarande snön kvar även om nattens regn gjorde sitt bästa för att ta över, men icke! Lika bra det, tror nästan jag föredrar snö framför regn..FunderarAnnars har vi haft några fina dagar nu med strålande sol!Sol

Idag blir det lite röjning, sen ska jag iväg o hämta två st loppis-bara bud-prylar som jag höstat in för ett kanonpris! En vacker tunika för 30 spänn bl a..Skämtar

Har känt mig lite avslagen i veckan, därför har jag inte hälsat på så mycket, ja menar, va ska man säja.. Saknar vovven så.Ledsenoch har man inte förstått tidigare att "tiden går" så gör man det av antalet hundar man haft genom livet. Just nu är dom fem, även om vi har haft två åt gången de sista åren. Inne på den sjätte och tur är det, att jag har min lilla "prinsessa" just nu.

Ha en underbar lördag alla goa!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-03-07 13:18 #2 av: shigne

Hejhej!

Regn, rusk och rätt mycket vind - så ser dagen ut hos mig! 

Ledig dag och inga måsten, å int tänk jag hitt på nått heller Skämtar

Kramar till er alla och en önskan om en kanonhärlig dag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.