Klotterplanket

Måndag 9 mars

2015-03-09 05:52 #0 av: Ians

Godmorgon, 

Ny vecka nya möjligheter! Skämtar Våren närmar sig, inte den där officiella våren som inträder när dygns temperaturen varit mer än en viss grad under ett visst antal dygn. Nej! Jag menar den riktiga våren, då man ser hur knoppar börjar brista och blommor börjar blomma…Den Våren!

Inget är som när solen börjar värma, och vädret börjar bli gott igen!   Det känns som livet återvänder i kroppen också inte bara i naturen! Kvällarna blir längre och ljusare! Underbart!

Ja idag kör vi måndag igen, det blir liten healingstund vid 21 för dem som önskar lite boost i tillvaron, bara att anmäla sig i "Healingtråd 12"

Önskar er alla en bra start på veckan! En stor och värmande kram till alla som behöver!

Anmäl
2015-03-09 07:13 #1 av: Toyan

God morgon!

Underbart Ians, snödroppar och krokus och fåglalåtGlad

Ska ringa vård-c och höra om det finns nån tid, har fortfarande ont i öron och hals.

Önskar er alla goa en underbar dagHjärta

Anmäl
2015-03-09 07:52 #2 av: shigne

Gomorron!

Här skiner solen och jag med har fått vårkänslor! Jag tog till och med fram pelargonerna som fått sitt vintersömn.... Nu återstår "bara" att låta alla blommor inne få ny jord, så kan de med börja denna nya säsong!

Usch då Toyan  - jag hoppas du fick en tid snabbt som tusan och att de kan hjälpa dig! 

Önskar alla en härlig dag! kram

Anmäl
2015-03-09 18:51 #3 av: Ians

Mysigt att plantera om blommor o fixa inför våren Shigne! 

Hoppas du får hjälp Toyan, så du börjar må bättre i öronen och halsen Kär

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.