Klotterplanket

Tisdagsbubblan 10 mars

2015-03-10 05:55 #0 av: Ians

Godmorgon på Er alla Hjärta

Man kan undra vad denna dagen har i sitt sköte?  Igår blev en bra dag på jobbet, fint väder som gjorde en glad i själen under eftermiddagen och kvalitets tid med familjemedlemmar under kvällen! Bättre kan det ju inte bli, tycker man! 

Idag så ser väderprognosen ut att bjuda på ganska fint väder, en +8°C , 0% chans för regn och solen går ner först 18.03, så det finns all anledning att hoppas på en repris av gårdagen! 

Önskar er en fin dag, så ses vi under dagen här inne i de olika trådarna! Stor kram till alla er som behöver en Hjärta

Anmäl
2015-03-10 07:56 #1 av: shigne

Gomorron!

Här blåser det som tusan, +3 och himlen är grå!

Uppe med tuppen - ska förbereda en liten del av väggen i sovrummet, knacka bort gammal bruk från muren. Imorgon kommer snickaren och ska sätta upp klinker och göra det sista - sen kanske sovrummet äntligen kan bli klart!

Jobb ikväll... Tja så ser min dag ut!

Vid gott humör, något trött just nu, men det håller ju inte i sig?!

Önskar alla en fin dag! kram

Anmäl
2015-03-10 10:35 #2 av: Toyan

God förmiddag!

Mulen morron med lite regn, men nu tittar solen framGlad

Fick en läkartid igår, har bihåleinflammation som jag misstänkte, antibiotika i 10 dgr. Knökfullt med folk som snorade och hostade som jag själv, tydligt att influensa perioden inte är över.

Önskar alla en härlig dagBlomma

Anmäl
2015-03-10 19:13 #3 av: Ians

Bra att du fick medicin Toyan! Önskar dig en snar bättring! Blomma

Vink vink Shigne! hoppas du inte förtar dig med renoverandet, och att du hade lite krafter kvar till jobb kvällen!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.