Egen erfarenhet av alt beh

ES TECK -Kroppsscanning i umeå?

2015-03-10 13:51 #0 av: KanKan

Hej!

Jag undrar om någon provat detta med ES teck? Skulle vilja prova. Finns det i Umeå?

Anmäl
2015-03-11 09:40 #1 av: Magi-cat

Vill du förklara lite vad det är för något?

Hjärta "Then I guess I am alone, after all" (Janeway)

Anmäl
2015-03-22 16:26 #2 av: KanKan

Frekvensterapi

Anmäl
2015-03-22 18:30 #3 av: white lady

Jag har, men har inte andvänt apparaten på 2 år.... Bakterierna i min kropp försvann nog.  För jag har varken förkylning ellereannat sen jag andvände den.

Anmäl
2015-03-22 21:58 #4 av: white lady

Nu blev det fel KanKan, jag har en frekvensmedecin apparat. Så någon ES teck har jag inte gjort. Sorry

Anmäl
2015-03-23 17:49 #5 av: KanKan

Har varit och testat biorenesansterapi pga min utbrändhet.Fick då reda på att jag är överkänslig mot mögel,damm,kvalster ,lactos,glucomat,färgämnen mm.

white lady: det är nog ganska lika men här får du veta dina allergier/överkänslighet/intolerans

Ska på en till behandling nästa vecka

Om Bioresonansterapi

BICOM Bioresonansterapi är både en test- och behandlingsmetod.

Allting har en frekvens. Kroppens olika organ har olika frekvens precis som alla ämne har sitt eget frekvensmönster eftersom dessa omges av elektromagnetiska fält. När ett eller flera organ är i obalans påverkar det hela kroppen eftersom det gemensamma svängningstalet ändras. Kroppens celler har förmågan att fånga upp varje frekvens som innehåller information till dem och alla celler i kroppen kommunicerar med varandra. Resonans uppstår när en cell tar emot en elektromagnetisk frekvens som är avsedd för just den cellen.

Med BICOM kan man testa och direkt se om kroppen reagerar på ett ämne/allergen, oavsett om det är en allergisk reaktion, om man bara är överkänslig eller en intolerans. Man behandlar genom att lösa blockeringar, balansera energin, stärka vissa organ och använda ampuller och/eller naturligt material av de ämnen som visat sig ge reaktion.

BICOM använder de inlästa frekvensmönstren från patienten och ämnen. Detta gör den genom att förstärka, försvaga, invertera eller filtrera dessa. Detta skapar terapeutiska frekvensmönster som sedan används i behandlingen

BICOM kan stödja och förstärka friska frekvenser och försvaga och släcka ut störande och skadliga frekvenser.

BICOM skapar resonans i kroppens energifält vilket stimulerar den självläkande kraften

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.