Klotterplanket

Onsdagsbubblan 11 mars

2015-03-11 05:48 #0 av: Ians

Ja, Godmorgon på Er alla!

Onsdag idag, och för oss som jobbar måndag till fredag så har vi kommit till halvtid! 

Skall man tro väderprognosen så blir det en härlig Vårdag till här hos mig!

Underbart! Lite sol gör även sinnet lite lättare, man får energi och livet känns väldigt mycket lättare att hantera!

Önskar Er alla en Härlig dag!

Sänder speciella värmande kramar till Toyan som jag hoppas mår lite bättre, redan nu!

Nu skall jag skynda in i duschen, och så sparkar jag igång dagen!

Anmäl
2015-03-11 07:54 #1 av: Toyan

God morgon till dig Ians och övriga som tittar inGlad

Tack för kramarna, känns gott i hjärtatHjärta Visst mår jag lite bättre.

Solen lyser och det ser ut att bli en vacker dag även här.

Ha en underbar dag allihopaBlomma

Anmäl
2015-03-11 09:10 #2 av: shigne

Gomorron!

Tja, renoveringen verkar ta tid... Nu väntar vi bara på snickarn som ska komma och göra det sista. Sen återstår städning "bara"!

Trött som tusan är jag idag, ska jobba sent ikväll/natt, så jag hoppas och måste hinna med vila innan dess. Tur att detta inte är vardagsmat, för det hade jag inte orkat med!

Här ligt att höra Toyan, att du mår bättre... kram

Solen skiner här, men det blåser väldigt! En ny dag, nya möjligheter!

Kram och ha en fin dag alla!

Anmäl
2015-03-11 09:39 #3 av: Tuva-Lena

Go'morron på er lla!

Härlyser också fader sol men nåra minus har vi fortfarande. Blir nog en fin dag..

Kryahälsning från mig okså Toyan, såg tt du hade bihålorna..Hjärta inte konstigt att du hade sån huvudvärk. Rktiga förklningtider r det. Kryakram!

Ja shigne, renoverinar tar sin tid. Hälsade påhos en väninna härom dagen och då först slår det mig hur omodernt jg har det!FörskräcktJa köket har sina 60 år på nacken, nte underligt att ja tycker att det är trångt oc opaktiskt! Det enda man gjort är målat och tapetserat tidigare. Det slår mig samtidigt hur lite jag kräver..SkämsDags att sätta ner foten tror jag, för i övrgt är alla utrymmen och gårdar fullproppade med sambons "leksaker". Allt ifrån bilar oc skogsmaskiner till modellplan.Tyst

Tänk, det är vår!SkrattarMan lir glad bara av att säga ordet: "Vår"... pröva s får ni se.Skämtar(Som vanligt vill inte texten häna med riktigt mn jag hoppas att min hälsning går ram..)

Kram och ha en fin dag!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-03-11 19:27 #4 av: Ians

Gött Toyan att du mår bättre!

Hoppas du fick lite vila iaf Shigne Skämtarinte lätt att jobba kväll/natt trött!

Tuvan din dator har fortfarande dysleksi ser jag Gapskrattar gott o se dig iaf! Ja, Vår är ett vackert ord! Och det känns så gott att ljuset och solen har återvänt! Här blev det inte helt mörkt förrän nyss, Så gott! Man blir glad i själen!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.