Annons:
Etiketterakupressurakupunktur
Läst 1969 ggr
shigne
2015-03-11 09:21

Akupressur

Kan det ligga någon sanning bakom denna artikel tro?

Fick en fråga från en kund, som undrade…. Och jag själv står som ett frågetecken och funderar hur detta kan vara möjligt?

http://www.growbreastsnaturally.com/acupressure-for-breast-enlargement

Annons:
Gronstedt
2015-03-11 09:28
#1

Verkar ytterst osannolikt, men det är ju i alla fall billigt 😉. Möjligen kan väl bröstkorgsmusklerna påverkas att slappna av, men då borde de väl bli hängigare i stället, och det var kanske inte målet 😛.

Tuva-Lena
2015-03-11 09:45
#2

Fr svara en dag nä txten hinner med…😕

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Ians
2015-03-11 19:22
#3

Låter ju lite skumt! Men ifs får man brösten att slappna av o de hänger o man sedan rullar upp dem på papiljotter  så ser de ju lite större ut  iaf😂

Nej, allvarligt talat skall kolla länken bättre när jag har lite tid….återkommer i frågan 😉

white lady
2015-03-11 21:51
#4

Jag ska testa, återkommer. Vem vet jag kanske blir som Dolly Parton.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Tuva-Lena
2015-03-12 00:24
#5

😂Ha ha den va bra Ians! 😉

Tror inte på det där, våra anlag bestämmer storleken på brösten men sedan består ju bröstvävnad av mycket fett, så äter man upp sig lite så lär väl brösten hänga på antar jag.

Akupressuren kan påverka vävnad som är i ständig förnyelse, säg bindväv, muskler och brosk men arvsanlagen är de som alltid bestämmer form och storlek på våra kroppar - bortsett från om vi tränar upp musklerna då eller äter för mycket och lägger på oss fett.

Kosmetisk akupunktur lär "ta bort" rynkor också men samma gäller här, hudceller förnyas hela tiden men förnyelsen går långsammare längre upp i åldern. Det man kan göra med akupunkturen är alltså att påskynda förnyelsen av hudceller, inget annat. Sedan påverkar den även hudens struktur så att den blir smidigare och det är möjligt att man på det sättet kan "bromsa" själva åldrandet.

Fast man bör hålla i minnet, att det alltid är våra arvsanlag som bestämmer hur och när vi åldras eller om vi får en fyllig eller plattare byst. 🙂

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Upp till toppen
Annons: