Klotterplanket

Fredagsbubblan 13 mars

2015-03-13 05:59 #0 av: Ians

Godmorgon!

Fredagen den 13e, oooops!

Men jag är övertygad om att detta blir en fantastisk dag,  oavsett!

Önskar er alla allt gott under dagen!

Och som sagt: "Om Du tror på dig själv så är Allt möjligt!"

Värmande kramar till Er alla!

Anmäl
2015-03-13 08:18 #1 av: shigne

Gomorron!

Fredag den 13:e igen? Trodde det fanns bara en sån dag per år, men tydligen inte!

Det finns många kloka ordspråk och jag hoppas att jag aldrig blir trött på att läsa dem - alltid ger det nått! Att tro på sig själv, att våga vara sig själv, att våga lita på det jag känner och tycker är rätt för mig.. Tack Ians! Precis vad jag behöver idag.

Ledig dag idag, solen skiner och det har varit en kall natt, men solen vänder nog det till nått varmare alldeles strax. Ledig dag och sista dagen för snickaren här. Skönt! För nu vill jag ha vårat sovrum för oss själva, längtar efter sovmorgon och inte behöva leta kläder lite överallt!

Promenad med vovven när hon behagar vakna, sy gardiner till sovrummet, plugga lite, städa (pust!) och sen ska jag försöka med svåraste av allt - att göra INGENTING!

Kramar till den som vill och en önskan om en härlig dag!

Anmäl
2015-03-13 11:01 #2 av: Toyan

God förmiddag!

Solsken och blå himmel, härligt.  Första natten på 1 vecka när jag fått  mer än 3 tim sammanhängande sömnGlad

Önskar er alla en underbar dagHjärta

Anmäl
2015-03-13 20:57 #3 av: Ians

Vassego Shigne Kär

Så gott att höra att du fick lite mer sömn natten som gick Toyan! Hejja hejja hoppas du piggar på dig snabbt nu när du fått "meducin" !Blomma

Kram till er alla önskar er en fin fredagkväll!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.