Annons:
Etikettfysio-zon-aromaterapi
Läst 4077 ggr
Kizzyou
3/13/15, 8:03 PM

Kronisk prostatit hjälp

Finns det någon som har kronisk prostatit och blivit hjälpt på något vis? Om läkarvården sviker och inte tar dessa fruktansvärda smärtor på allvar. Vad gör man? Finns det någon specifik läkare eller mottagning eller vad som helst i västra götalands län ni kan rekommendera och ge namnet på? Egenvård som hjälper bra? Snälla hjälp!!!!!

Annons:
shigne
3/13/15, 9:47 PM
#1

Kronisk prostatit kan innebära så väldigt mycket!

Jag har gett akupunktur för just prostatit flertal gånger och det har gett lindring…. 

 Om du vill kan du pm:a mig så får du mer info.

Ians
3/14/15, 8:03 AM
#2

http://www.villaaktuellt.se/naturlakemedlet-klarade-min-prostatit

Detta hittade jag på nätet, läs länken.

Cernitol Novum, finns både på apoteket och i hälsokosthandeln. Men man får nog vara lite ihärdig om det skall hjälpa, det räcker inte att ta tabletterna 1 vecka och sedan bestämma sig för att det inte hjälper. Lycka till!

Kizzyou
3/14/15, 8:26 AM
#3

Tack #1 och #2 jag kollar upp detta och finns det fler tips så skriv!!!!! Min släkting har haft konstanta fruktansvärda smärtor i ett års tid. Alla möjliga tester är tagna men sjukvården tar det ändå inte på allvar. Det är helt jävla sjukt.

white lady
3/14/15, 8:41 AM
#4

4  En bekant till mig andvänder färsk ingefära…Skivar och lägger i en varm kopp vatten.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Kizzyou
3/14/15, 9:50 AM
#5

#4 japp….det inmundigas. Även Gurkmeja och annat nyttigt. Men ingen skillnad : /

Upp till toppen
Annons: