Klotterplanket

Måndagsbubblan 16 mars

2015-03-16 06:21 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Så är det dags att starta en ny vecka, med nya möjligheter! Hoppas ni sovit gott och vaknar pigga o friska!

Själv har jag haft en riktigt magiskt bra helg, med nära o kära och avslutade med ett biobesök igår kväll. Så nu är det bara att sparka igång denna nya dag!

Healingstund ikväll för dem som är sugna på lite extra boost inför den nya veckan! Stor kram till alla som behöver en värmande härlig go bamsekram HjärtaHa det gott och var rädda om er!

Anmäl
2015-03-16 09:16 #1 av: shigne

Gomorron!

Läser din bild och de kloka orden... Visst är det så! Men ack så svårt att veta när man är mitt i ett vägskäl.

Härlig helg du haft Ians, kan tänka mig att det är ett härligt sätt att ladda batterierna.

Själv har jag varit otroligt lat i helgen. Drar ner ordentligt på datatiden, och det har varit skönt och avkopplande... Nu stundar en vecka med mycket ledighet och då tänkte jag försöka hinna ikapp sånt som jag lagt åt sidan här hemma. Ska strax börja i tvättstugan och ta itu med den stoooora högen som ska strykas. 

Mulet, grått och blåsigt är det ute - så då gör det inte så mycket att stå inne och stryka kläder!

Ha en underbar dag, oavsett väder och vind! kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.