Klotterplanket

Torsdag 19 mars

2015-03-19 08:45 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Har varit lite off några dagar, men livet är inte alltid små fluffiga moln och rosa kaniner. Ibland är det tufft, riktigt tufft!

Jag överlever det är ett som är säkert, men får ta en timeout emellanåt, och bara ägna mig åt det som händer här, annars går jag sönder!

Hoppas ni förstår! Ha en härlig dag mina vänner och var rädda om er!

Anmäl
2015-03-19 12:51 #1 av: shigne

Hejhej!

Livet är så ibland Ians, ibland behövs en timeout. Vi är många här inne som nog kan hålla igång oavsett vad.

Skönt med en timeout, man behöver komma ikapp sig själv, ta ett djupt andetag och bara vara. Många kramar till dig Ians HjärtaKramas

Här skiner solen, blåser gör det och är ca +8.  Har städat lite idag, varit barnvakt till en liten kille på 3 år. Vi har bakat kexchoklad, ätit lunch och kört med bilar. Nu har han åkt hem med sin mamma och lugnet sveper in här. 

Nu ska jag börja packa lite smått för i helgen åker vi till kusten. Hyrt en stuga med både bastu och swimmingpool tillsammans med goda vänner - så helgen ska jag njuta precis varenda sekund!

Önskar alla en fortsatt fin dag... Kram

Anmäl
2015-03-19 13:17 #2 av: Tuva-Lena

Goagns änner!"!!

Jaa niiser juhur textn  beter sig Ledsen

Kram till digIans!HjärtaOchha en undebr helg shigne! Återkmmer är Norrland finns påkartan!Ledsen

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.