Klotterplanket

Lödagsbubbel 21mars

2015-03-21 09:46 #0 av: Tuva-Lena

Go'morron allihopa! (Idag är ettorna och nollorna med mig.. ;)

Vaknar till sol och sex grader kallt, det är vinter igen. Isiga vägar blir isigare ja rent utav knallhårt isiga, men förhoppningsvis smälter den snart nu när vi har passerat vårdagjämningen. Var ju igår om jag inte misstar mig..? Ljuset är tillbaka och tänk att det är ljust kl 6 på kvällen!Glad

Idag tar jag en sväng ut på landet för att titta ill blommor och blader, skönt med en stunds tystnad där ute. Ska se om jag kan plocka ihop lite auktionsgods också, som jag kan sälja på den lokala budsidan på FB..

Ians, jag hoppas att det som förmörkade veckan för dig har löst sig..? Livet klamapar på med välditklumpiga steg av o till och kanske oftast när man minst anar det, oh har slappnat av n smula.HjärtaKram till dig!

Ha en uderbar lördag allihopa och passa på at njuta av solen idag  imorgon snöar det igen !FörskräcktKra kram!

Blåsippan snart ut i backarna står.. ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-03-21 11:50 #1 av: Ians

Tack Tuvan Hjärta 

ååååå Blåsippor! Hoppas det inte snöat på dem, så de dör nu när vissa delar av landet svepts in i ett snötäcke igen.

Anmäl
2015-03-21 13:17 #2 av: Toyan

God middag!

Hoppas också det reder ut sig IansHjärta

Här i södern har vi fått regn, mer ser det ut att bli, blåser en hel del.

Idag blir det lite födelsedagsfirande med släktenGlad

Ha en fin dag med allt ni fyller den medKramas

Anmäl
2015-03-22 01:57 #3 av: Ians

Kram till dig Toyan!  Hoppas ni hade ett fint födelsedagsfirande!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.