Klotterplanket

Bubbel söndag d 22:a mars

2015-03-22 10:00 #0 av: Tuva-Lena

Go'morron till en ny dag!

Och till vinter. Det har snöat inatt men jag tror att det är på väg att ge med sig, hoppas det. Isen på vägarna syns inte så det är mer än vådligt att gå utanför dörren! Gjorde en liten vurpa när jag gick ut md hundn första ången, hade bara natlinnet under också så det kändes i baken vill jag lova.Looser

Idag ska jag bör´ja med att tvätta en hög med mattor som harlegat i tvättstugan ett antal månaer... skäms nästan, fast bara nästan.SkrattarSen ska jga sälja dem på auktion. Antagligen är dt därför dom har fått lgga så länge för jag gillar dom ite alls. Lika bra att sälja iväg dem alltså.

Åkte ut på landet igår. Så vackert, men kallt! Det blåste nordan genom märg o ben, ändå såg jag både tofsvipan och sångsvanar! Och mitt i bilden stod det sex rådjur och åt av fjolårsskörden. En härlig stund blir et när man upplever med alla sinnenGlad

Hoppas att i har det gott i stugorna och ha en härlig dag allihopa!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-03-22 12:13 #1 av: Toyan

God middag!

Har du inte broddar Tuvan? har man otur kan man ju bryta sig.

Härligt när fåglarna vänder åter till vårt nordliga land, läste att Tranorna kommit nuGlad

Trillade ner några blöta flingor här också igår, bara någraLerblåste kallt som katten också. Några kallgrader i morse, nu skiner solen.

Blir en lugn dag här.

Ha en härlig söndag allihopaBlomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.