Klotterplanket

Tisdagsbubblan 31 mars

2015-03-31 07:41 #0 av: Ians

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott allihop, och att ni vaknat friska och pigga!

Idag har vi +2°C här och sol, men enligt prognosen så kommer det att regna under dagen. Vi får väl se hur det blir med det Skämtar

hoppas du hade en trevlig lunch igår med tjejerna Shigne, och att du Toyan fick en bra dag igår också!

Här är planen för denna dagen, att vi kör Andra inskolningsdagen idag för vovven på nya dagiset. Medan jag har kvalitétstid med min stora dotter undertiden. Det är korta dagar denna veckan bara mellan 10-14, så undertiden passar jag på att fika med dotera, och avhandla livets gåtor Skämtarnästa vecka blir det heldagar och då skall jag återgå till jobbet igen!

Önskar er allt gott i allt ni skall göra under dagen, och skickar med några värmande kramar till de som behöver en sådan.  

Anmäl
2015-03-31 09:03 #1 av: Toyan

God morgon!

Ha en trevlig stund med dottern Ians.  Här har vi regn och blåst, snart kommer barnbarnet och det blir nog en innedag för oss om inte vädret blir bättre.

Oavsett väder så hoppas jag ni får en fin dag allihopaKramas

Anmäl
2015-03-31 09:21 #2 av: shigne

Gomorron!

Underbar lunch igår!

Solen skiner här med, men det är inte lika varmt som hos dig Ians.

Önskar dig en härlig kvalitetstid med dotra ians.

Nu ska här packas och städas, sen blir det jobb ikväll några timmar....å sen...drar vi till norrland för att hälsa på tjocka släkten under påskhelgen! Vi kör upp inatt, beräknas vara framme vid 9-tiden imorgon, då står frukost färdigt för oss hos mor.

Ha en underbar dag, en gudomlig påsk - så ses vi på lördag i Blåkulla! Skrattar

kram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.