Klotterplanket

Torsdagsbubblan 2 april

2015-04-02 08:09 #0 av: Ians

Godmorgon på er!

Underbart väder har vi här! De sägs att den riktiga våren kommer vid påsk, och faktiskt tror jag att moder natur håller den tidsplaneringen i år Skämtar

Hoppas att ni har en bra dag denna andra dag i april. Blev ni lurade igår?

Själv tror jag att jag klarade mig, men en vet ju aldrig Skrattar kanske har jag gått på något som jag kommer på i efterhand att det inte var så!

Värmande kramar till er alla, och var rädda om er! Glöm inte att om man kan glädjas åt de små sakerna i livet, så kommer man att attrahera in de stora Välsignelserna/ Gåvorna in i sitt liv också Hjärta

Anmäl
2015-04-02 09:53 #1 av: Toyan

God morgon!

Sol här också men natten har varit kall. Framåt eftermiddagen kommer äldste sonen med familj, underbart att kunna ha en riktig familjeträffGlad

Ha en riktigt fin skärtorsdag och Påsk alla goaHjärta

Anmäl
2015-04-02 09:57 #2 av: Tuva-Lena

Go'morron kära Ians! Och alla ni andra också förstås!

Ingen sol här idag men det regnar i alla fall inte, ser ut som änglarna skakar av mjäll från axlarna då och då bara.Skrattar(Vilken liknelse!)

Idag åker alla häxor till Blåkulla och banne mig om jag inte hakar på! En spännande resa som slutar vid den Odiska manteln - om ni inte visste det? - och där får de veta allt om framtid, dåtid och nutid. Det vore väl nåt värt att ägna dagen åt! Inte minst när man hör om terroristattacker på nyheterna, man hoppas ju att de goda krafterna tar hem segern även den här gången.Hjärta

Annars blir det lite utav städ här hemma, ska plocka in lite ris och pynta påsk idag, handla lite mat så jag kan börja med påskmiddan.. ja en dag full av aktivitet. Men en sak försakar jag ändå aldrig; promenaderna med vovven. Prio ett varje dag!Glad

Ha nu en underbar skärtorsdag alla glada påskfirare och ni som inte har någon att fira påsken med, stor kram till er!Hjärta

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.