Klotterplanket

Långa fredagens bubbla 3/4

2015-04-03 09:31 #0 av: Tuva-Lena

Go'morron kära påskfirare!

En solig fredag verkar det bli och jag hoppas att alla får se solen idag, den behöver vi efter den här gråkalla senvintern.

Idag väntar lite köksstök på mig, ska försöka mig på en nubbesallad. Inte ett dugg svår att göra men jag har aldrig testat. Matjessill, rödlök, purjo, gräddfil, majonnäs och lite ägg .. låter väl gott? Sen måste jag fortsätta städa lite, började med att damma igår, ja det låter lite men då har ni inte sett mitt hus!SkrattarMöblerade om också och vardagsrummet blev  dubbelt så stort!FunderarSen försöker jag få in lite pengar på att sälja "onödiggrejer" på den lokala auktionssajten. Dessvärre verkar det som jag köper på mig mer istället. GapskrattarIgår hittade jag en jättefin långklänning som jag bara MÅSTE ha! 100 kr, som hittat.

Hoppas nu att denna långa fredag blir riktigt behaglig för er också, då kan vi ju njuta lite längre av den, eller...Funderar

Ha det så gott och kram till er alla!

Välkommen våren, välkommen gudinnan Ostara!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2015-04-03 10:25 #1 av: Ians

Godmorgon Tuvan!

Och alla ni andra också! 

Här verkar det bli en fantastisk dag! solen skiner och fåglarna kvittrar för full hals! Kan det bli bättre?

Önskar er här inne en fin Påsk, med allt vad det innebär, god mat, vänner, familj eller bara lugn och ro.

Livet börjar pinna på här igen så jag är snart tillbaka i mina normala gängor igen! 

ha det gott och var rädda om er!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.